Την επέκταση του δικτύου της δρομολογεί η Bread Factory σε Αττική και μεγάλες πόλεις της περιφέρειας, σχεδιάζοντας επενδύσεις που θα κυμανθούν στα 4 εκατ. ευρώ σε βάθος τριετίας.
Με αφορμή το άνοιγμα του 9ου κατά σειρά καταστήματος, στην περιοχή ΦΙΞ, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bread Factory κ. Παναγιώτης Δημητρόπουλος και ο κ. Αθανάσιος Κολοκυθάς, επικεφαλής της Thunesia Enterprises Limited, βασικής μετόχου της εταιρείας, αναφέρθηκαν στα προσεχή επενδυτικά σχέδια, τα οποία, μεταξύ άλλων, προβλέπουν επέκταση του μοντέλου Food Hall και νέα σημεία πώλησης, με προτεραιότητα στα νότια προάστια, καθώς και σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Καλαμάτα, Ιωάννινα κι αλλού. Κατάστημα στην περιφέρεια, λειτουργεί ήδη στην Λάρισα. Στόχος της διοίκησης είναι η Bread Factory να τοποθετηθεί με νέα σημεία πώλησης, όπου υπάρχει ανάπτυξη, στρέφοντας το βλέμμα της και σε περιοχές της περιφέρειας, όπου σχεδιάζονται αναπλάσεις και νέες λιμενικές και άλλες τουριστικές αναπτύξεις.
Σε δεύτερο χρόνο, η στρατηγική ανάπτυξη προβλέπει την επέκταση σε αγορές του εξωτερικού όπου η γευστική κουλτούρα προσομοιάζει με την ελληνική.
Όπως τονίστηκε, η ανάπτυξη της αλυσίδας δεν θα προέλθει μόνο από την γεωγραφική επέκταση, αλλά και από την προσθήκη νέων concept, τα οποία σχεδιάζονται σε συνεργασία με επαγγελματίες της αγοράς.
Σχετικά με το νέο κατάστημα στην περιοχή ΦΙΞ, εκτείνεται σε 800 τ.μ. διαθέτει βοηθητικούς χώρους, 4 σημεία και εξυπηρετεί 70 άτομα προσωπικό από την παραλαβή, την κουζίνα και την προετοιμασία των γευμάτων, το αρτοποιείο αλλά και τους χώρους πώλησης και λειτουργεί σε 24ωρη βάση 365 μέρες το χρόνο.
Όσον αφορά τα Bread Factory αποτελούν πολυχώρους τροφίμων στους οποίους εργάζονται πάνω από 1.500 άτομα, η μέση επισκεψιμότητα, κυμαίνεται σε περισσότερους από 2.000 πελάτες ημερησίως (ανά κατάστημα) και η γκάμα των προϊόντων της περιλαμβάνει περίπου 1.000 κωδικούς, είδη αρτοποιείου, ζαχαροπλαστικής, έτοιμα γεύματα, καφέ αλλά και ξεχωριστό τμήμα με τυποποιημένα τρόφιμα και ποτά από επιλεγμένους παραγωγούς σε όλη την Ελλάδα.