Μεγαλύτερα μερίδια στην ελληνική αγορά διεκδικεί η Danone Nutricia Ελλάδος, στο πλαίσιο του οποίου δρομολογεί νέες επενδύσεις ύψους 3 εκατ. ευρώ που αφορούν στην ενίσχυση της εφοδιαστικής αλυσίδας, επιπλέον προσλήψεις προσωπικού και μεγαλύτερη επικοινωνία των προϊόντων της.
Συγκεκριμένα, περί το 1,2 εκατ. ευρώ θα δαπανηθεί για επενδύσεις σε αποθηκευτικούς χώρους και logistics, 700 χιλ. σε νέες προσλήψεις 20 εργαζομένων και 1,1 εκατ. ευρώ για διαφημιστική προβολή και προωθητικές ενέργειες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τα παραπάνω ανακοίνωσε μεταξύ άλλων ο Fabrizio Gavelli, managing director για Ελλάδα και Ιταλία, μιλώντας σε εκπροσώπους του Τύπου για την «Νέα Εποχή της Danone στην Ελλάδα». Όπως είπε ο κ. Gavelli: «Προχωρώντας σε μια παγκόσμια αναδιοργάνωση, η Danone επενδύει στις τοπικές αγορές και στην Ελλάδα, με στόχο την καλύτερη και αποτελεσματικότερη διαχείριση όλων των κατηγοριών και καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των καταναλωτών και πελατών».
Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε λίγες μόλις ημέρες μετά τη συνένωση των δραστηριοτήτων του ομίλου Danone με την Νutricia και την νέα πια εταιρεία Danone Nutricia Ελλάδος να ανακοινώνει ότι, ακολουθώντας την παγκόσμια στρατηγική της εταιρίας, αναλαμβάνει την εμπορία και διανομή των Γαλακτοκομικών & Φυτικών προϊόντων της Danone σε Ελλάδα και Κύπρο, επιπλέον των προϊόντων βρεφικής και ειδικής διατροφής που ήδη διαχειρίζεται.
Οι προοπτικές
Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Πρεσβευτική Κατοικία της Γαλλίας, ο πρόεδρος του Δ.Σ. Σίμος Λουλουμάρης μίλησε για τη δυναμική του ομίλου και τις νέες προοπτικές στην Ελλάδα, λόγω όμως, ότι μεγάλο μέρος των πωλήσεων αφορά βρεφικά γάλατα, εξέφρασε την ανησυχία του για το δημογραφικό, εξαιτίας της υπογεννητικότητας. Όπως είπε χαρακτηριστικά «Φοβάμαι φέτος θα υπάρξει αρνητικό ρεκόρ, καθώς οι γεννήσεις στην Ελλάδα θα πέσουν κάτω από τις 80.000».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Παρ’ όλα αυτά για το τρέχον έτος, η εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεών της σε ποσοστό της τάξης του 4%, εκτίμηση που στηρίζεται στις αυξημένες πωλήσεις της Numil στο πρώτο εξάμηνο 2022.
Στην Ελλάδα, η Numil έχει παρουσία σε πάνω από 12.000 σημεία πώλησης με το 61% να αφορά στο οργανωμένο λιανεμπόριο, 25% σε φαρμακεία, 6% σε HoReCa και νοσοκομεία, ενώ υπάρχει και ένα ποσοστό 7% που αφορά την αγορά της Κύπρου. Το διάστημα που δραστηριοποιείται έχει συνάψει ισχυρές συνεργασίες με επιστήμονες υγείας, κυρίως παιδίατρους.
Η Danone κατέχει ηγετική θέση στα λειτουργικά γιαούρτια – με το σήμα Activia – στα σκευάσματα για μεταβολικά νοσήματα και στα σκευάσματα ενηλίκων, ενώ τη δεύτερη θέση κατέχει σε βρεφικά και νηπιακά γάλατα (Almiron, Milupa, Nutricia) καθώς και στα φυτικά ροφήματα και επιδόρπια (Alpro). Ειδικά για την κατηγορία των φυτικών ροφημάτων ο επικεφαλής στην Ελλάδα ανέφερε ότι υπάρχουν προοπτικές, καθώς η κατανάλωση στην Ελλάδα σε φυτικά ροφήματα ανέρχεται μόλις σε 1 κιλό, όταν σε ανταγωνιστικές αγορές όπως η Ισπανία η κατανάλωση ανέρχεται στα 8 κιλά.
Υπενθυμίζεται, ότι η Danone συνεργάζεται με την ελληνική γαλακτοβιομηχανία ΔΕΛΤΑ στον τομέα παραγωγής γιαουρτιού, με τη συνεργασία τους να επεκτείνεται κι εκτός συνόρων, καθώς τα προϊόντα εξάγονται μεταξύ άλλων σε Ιταλία και Ισπανία.