Οι μετοχές της γνωστής αμερικανικής αλυσίδας πίτσας, Domino’s Pizza υποχώρησαν, καθώς τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου έδειξαν ότι οι εκπτώσεις και τα λανσαρίσματα νέων προϊόντων δεν ήταν αρκετά ισχυρά για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες που αναζητούν αξία.
Οι ίδιες πωλήσεις της αλυσίδας πίτσας στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 4,8% την περίοδο αυτή, ελαφρώς κάτω από τη μέση εκτίμηση του 4,9% των αναλυτών που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Bloomberg. Σε διεθνές επίπεδο, οι συγκρίσιμες πωλήσεις ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις, σημειώνοντας αύξηση 2,1%. Οι μετοχές της Domino’s υποχώρησαν κατά 10% στις πρώτες συναλλαγές στη Νέα Υόρκη.. Σε μια προσπάθεια να γίνει η πιο προσιτή επιλογή για τους Αμερικανούς με περιορισμένο προϋπολογισμό, η Domino’s έχει προσελκύσει τους πελάτες με προσφορές όπως δύο προϊόντα για 6,99 δολάρια το καθένα και το λανσάρισμα πίτσας τύπου Νέας Υόρκης.
Στην προσπάθειά της να αναπτύξει τις ψηφιακές προσφορές της, ξεκίνησε τη λειτουργία της Uber πριν από περίπου ένα χρόνο και ανανέωσε το πρόγραμμα πιστότητάς της. Έχει επίσης εργαστεί για να επιταχύνει τους χρόνους παράδοσης. «Είχαμε θετικό αριθμό παραγγελιών στις επιχειρήσεις παράδοσης και μεταφοράς», δήλωσε την Πέμπτη ο διευθύνων σύμβουλος Ράσελ Γουάινερ.