Ο μεγάλος κερδισμένος της περσινής Black Friday είναι τα είδη σπιτιού, σύμφωνα με όσα προκύπτει από την τελευταία έρευνα του ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A – Market Industry Reports) για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο.
To δεύτερο κύμα από τα reports που λανσάρονται είναι μία «ιστορική» έκθεση που αφορά την πορεία της αγοράς το τελευταίο τρίμηνο του 2023 και συγκεκριμένα από 1.10.2023 έως 31.12.2023.
Μεγάλο ενδιαφέρον στο συγκεκριμένο σειρά των reports έχει η διαφορετική εικόνα που παρουσιάζει ο κάθε κλάδος την Black Friday περίοδο. Πιο συγκεκριμένα:
- Τα είδη σπιτιού εμφανίζουν ιδιαίτερα αυξημένη επισκεψιμότητα από την αρχή του μήνα με κορύφωση την Κυριακή της Black Friday εβδομάδας και όχι την Παρασκευή.
- Η τεχνολογία εμφανίζει μεγάλη αύξηση μετά το πρώτο 10ήμερο του μήνα μέχρι και το τέλος του.
- Το Φαρμακευτικά είδη φαίνεται να μην επηρεάζεται ιδιαίτερα από την Black Friday.
- Σε όλες τις υπόλοιπες βιομηχανίες, η μεγάλη κορύφωση φαίνεται να γίνεται την Black Friday εβδομάδα. Η Cyber Monday από την άλλη φαίνεται να κρατάει την δυναμικότητά της μόνο στις βιομηχανίες της μόδας και των καλλυντικών.
Τέλος, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός παρουσίας στις λέξεις κλειδιά καινούργιων τάσεων που αφορούν σε τρόπους αποστολής και παράδοσης, όπως επίσης και πλατφόρμες από διεθνές ηλεκτρονικό εμπόριο.