Σήμερα (25.4.2024) ανακοινώθηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας Estée Lauder Hellas, της ελληνικής θυγατρικής της The Estée Lauder Companies (ELC), για το έτος 2023.
Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, το 2023 οι καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 18,9% και το περιθώριο μικτού κέρδους αυξήθηκε κατά 6,7 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2022. Επίσης, η θυγατρική κατέγραψε ζημίες 7,9 εκατ. ευρώ προ φόρων.
Για να βελτιώσει την πορεία ανάπτυξής της, η Estée Lauder Hellas προέβη σε ενέργειες αναδιοργάνωσης, οι οποίες οδήγησαν σε αρκετά, αλλά μη επαναλαμβανόμενα, κόστη επηρεάζοντας τα αποτελέσματά της.
Παράλληλα, η εταιρεία έκανε μεταρρυθμίσεις, θεσπίζοντας ανανεωμένες εμπορικές και εκπτωτικές πολιτικές, προσαρμόζοντας και εξορθολογίζοντας το δίκτυο πωλήσεων της και εφαρμόζοντας στρατηγικές κινήσεις για την ενίσχυση του ρόλου της ως κύριου και προτιμημένου προμηθευτή πολυτελών προϊόντων ομορφιάς στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, όπου και δραστηριοποιείται. Οι ισχυρές πληθωριστικές πιέσεις επηρέασαν επίσης τα αποτελέσματα κατά το συγκεκριμένο οικονομικό έτος.
Σε ισχυρή ανάπτυξη επιστρέφει η Estée Lauder Hellas για το τρέχον οικονομικό έτος (1η Ιουλίου 2023 έως 30 Ιουνίου 2024), επιτυγχάνοντας ήδη διψήφια αύξηση των καθαρών πωλήσεων για το πρώτο εξάμηνο της χρήσης (Ιούλιος 2023 έως Δεκέμβριος 2024), χάρη σε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και στρατηγικές συνεργασίες οι οποίες επικεντρώνονται στο brand building και στην άριστη εξυπηρέτηση στα σημεία πώλησης.
Έτσι, η ελληνική θυγατρική προχώρησε σε μετεγκατάσταση των κεντρικών της γραφείων, σε νέα υπερσύγχρονα στην Αθήνα, τον Ιανουάριο του 2024.
Η προσέλκυση και ανάπτυξη ταλέντων, η προώθηση καινοτόμων και συνεργατικών μεθόδων εργασίας, η αναβάθμιση της συνολικής εργασιακής εμπειρίας καθώς και η ενίσχυση της μοναδικής εταιρικής της κουλτούρας, αποτελούν κάποιες από τις προτεραιότητες της εταιρείας.
Η Estée Lauder Hellas συνεχίζει να επενδύει στην ανακαίνιση σημείων πώλησης των προϊόντων της, με πιο πρόσφατο το κατάστημα MAC στην οδό Ερμού, το οποίο αποτελεί ένα από τα κορυφαία flagship stores της MAC στην Ευρώπη.
Τέλος, η εταιρεία επενδύει στον εκσυγχρονισμό και στην επέκταση του κέντρου εφοδιαστικής αλυσίδας της στον Ασπρόπυργο Αττικής, καθιστώντας σταδιακά την ελληνική θυγατρική κέντρο για όλη την περιοχή ευθύνης της στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Ο Κώστας Σπυρόπουλος, General Manager, ELC Balkans, υπογράμμισε: «Με την εφαρμογή του στρατηγικού μας σχεδίου, προχωράμε στον μετασχηματισμό που ξεκινήσαμε πριν από σχεδόν 2 χρόνια, ακολουθώντας το όραμα και τις αξίες της The Estée Lauder Companies.
Είμαστε μια εταιρεία με ιστορία και εμβληματικές μάρκες, η οποία προσφέρει κορυφαία προϊόντα και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες ομορφιάς. Ωστόσο, οι άνθρωποί μας είναι εκείνοι οι οποίοι βρίσκονται στο επίκεντρο και αποτελούν το μεγαλύτερο μας κεφάλαιο!
Επενδύουμε στο ανθρώπινο δυναμικό μας, έχοντας με υπερηφάνεια τη μεγαλύτερη ομάδα beauty advisors και makeup artists στην Ελλάδα», κατέληξε.