Τρίτη, 26 Νοε.
10oC Αθήνα

Henkel: Αυξήθηκαν οι πωλήσεις το 6μηνο – Αυξάνει τις προβλέψεις πωλήσεων και κερδών για το 2023

Henkel: Αυξήθηκαν οι πωλήσεις το 6μηνο – Αυξάνει τις προβλέψεις πωλήσεων και κερδών για το 2023

Η Henkel, το όνομα που κρύβεται πίσω από πολλά προϊόντα με γνωστές μάρκες και στην Ελλάδα, όπως Dixan, Schwarzkopf Loctite και με δραστηριότητα σε δύο στρατηγικούς επιχειρηματικούς τομείς τα Adhesive Technologies και τα Consumer Brands, ανακοίνωσε από τη Γερμανία την αύξηση των πωλήσεων και των κερδών της στο πρώτο εξάμηνο, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον.

«Πετύχαμε πολύ σημαντική ανάπτυξη και στις δύο επιχειρηματικές μονάδες. Ταυτόχρονα, καταφέραμε να βελτιώσουμε σημαντικά τα κέρδη μας, παρά τις συνεχιζόμενες αντιξοότητες με τις υψηλές τιμές των υλικών και της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Μετά τις σημαντικές επιδόσεις του πρώτου εξαμήνου του έτους, είμαστε πιο σίγουροι για το υπόλοιπο του έτους και έχουμε αυξήσει σημαντικά τις ετήσιες προβλέψεις μας για τις πωλήσεις και τα κέρδη», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Henkel, Carsten Knobel.

Ο CEO της Henkel Carsten Knobel.

Αναπτυξιακή στρατηγική

Όπως εξηγεί ο κ. Knobel: «Σημειώσαμε σημαντική πρόοδο στην υλοποίηση του προγράμματος στρατηγικής ανάπτυξής μας κατά τους πρώτους έξι μήνες του έτους. Στην επιχειρηματική μονάδα Consumer Brands, προχωράμε γρηγορότερα την ενσωμάτωση από ό,τι είχε προγραμματιστεί. Ταυτόχρονα, αναβαθμίζουμε σταθερά το χαρτοφυλάκιό μας σε brand και προϊόντα με υψηλό περιθώριο κέρδους και υψηλή ανάπτυξη. Αυτό αντικατοπτρίζεται και στα κέρδη της ίδιας της επιχειρηματικής μονάδας.

Στην επιχειρηματική μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών (Adhesive Technologies), ευθυγραμμίσαμε την οργανωτική δομή ακόμη πιο στενά με τους πελάτες μας, ώστε να επεκτείνουμε την ηγετική μας θέση σε παγκόσμιο επίπεδο και να αυξήσουμε περαιτέρω την αναπτυξιακή δυναμική μας. Επιπλέον, προωθούμε σημαντικές πρωτοβουλίες στους τομείς της βιωσιμότητας και της ψηφιοποίησης για την περαιτέρω ενίσχυση της ανταγωνιστικής μας θέσης», εξήγησε ο Carsten Knobel.

Προοπτικές 2023

Σε επίπεδο ομίλου, η Henkel αναμένει τώρα οργανική αύξηση των πωλήσεων κατά 2,5% έως 4,5% το οικονομικό έτος 2023 (προηγουμένως: 1,0% έως 3,0%). Για την επιχειρηματική μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών (Adhesive Technologies), η ανάπτυξη προσδέχεται να κυμανθεί μεταξύ 2,0% και 4,0% και για την επιχειρηματική μονάδα Consumer Brands, μεταξύ 3,0% έως 5,0%.

Στα 10.926 εκατομμύρια ευρώ, οι πωλήσεις του ομίλου το πρώτο εξάμηνο του 2023 ήταν 0,1% πάνω από το επίπεδο του προηγούμενου έτους (2ο τρίμηνο: 5.316 εκατομμύρια ευρώ, -5,8%). Αυτό αντιστοιχεί σε μια πολύ σημαντική οργανική αύξηση των πωλήσεων κατά 4,9% (2ο τρίμηνο: 3,2%).

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις