Παρασκευή, 16 Αυγ.
34oC Αθήνα

Henkel: Πώς προχωρά το σχέδιο αναδιάρθρωσης του γερμανικού εταιρικού κολοσσού

Henkel: Πώς προχωρά το σχέδιο αναδιάρθρωσης του γερμανικού εταιρικού κολοσσού

Τα κέρδη από τις δραστηριότητες της Henkel κατά το έτος 2024 πάνε καλύτερα από ό,τι αναμενόταν, σύμφωνα με σημερινή (17.7.2024) δημοσίευση του Handelsblatt.

Συγκεκριμένα, η Henkel πέτυχε 28,4% υψηλότερα λειτουργικά κέρδη το α΄ εξάμηνο του 2024 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023 και γι’ αυτό αναμένει υψηλότερα έσοδα για το σύνολο του έτους. Αυτό ανακοίνωσε η εισηγμένη στο DAX εταιρεία σε έκτακτη ανακοίνωση σήμερα το απόγευμα.

Με τα νέα δεδομένα, η Henkel αναμένει περιθώριο κέρδους 13,5 έως 14,5% για το σύνολο του ομίλου, ενώ, πριν την αύξηση των κερδών, ο διευθύνων σύμβουλος Κάρστεν Κνόμπελ (Carsten Knobel) είχε υποθέσει περιθώριο 13 έως 14%. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι ο τομέας των καταναλωτικών αγαθών είναι πιο κερδοφόρος από ό,τι είχε αρχικά υποτεθεί.

Ο Κνόμπελ προωθεί τη μεγαλύτερη αναδιοργάνωση στην ιστορία της Henkel, καθώς έχει συγχωνεύσει τα πιο γνωστά εμπορικά σήματα Persil και Pril με το αποδυναμωμένο τμήμα καλλυντικών (Dial, Syoss). Αυτή ήταν η απάντησή του στην επίμονα αδύναμη ανάπτυξη και τα χαμηλά περιθώρια κέρδους του ομίλου.

Κνόμπελ: «Βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο για περαιτέρω κερδοφόρα ανάπτυξη»

Στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης, η Henkel έχει μέχρι στιγμής διακόψει ή πουλήσει εμπορικά σήματα με κύκλο εργασιών 650 εκατ. ευρώ και έχουν περικοπεί τουλάχιστον 2.000 θέσεις εργασίας παγκοσμίως.

Ο διευθυντής ελπίζει ότι η συγχώνευση που ξεκίνησε την άνοιξη του 2022 δεν θα αποφέρει μόνο οφέλη κόστους, αλλά θα καταστήσει την επιχείρηση πιο αποτελεσματική.

Η αύξηση των προβλέψεων παρέχει αποδείξεις ότι θα μπορούσε πράγματι να το πετύχει. «Βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο για περαιτέρω κερδοφόρα ανάπτυξη», δήλωσε ο Κνόμπελ. Η συγχώνευση των καταναλωτικών επιχειρήσεων παρουσιάζει σαφείς επιτυχίες.

Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία, η Henkel κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της στον καταναλωτικό τομέα κατά 4,3% σε 5,3 δισ. ευρώ με δική της πρωτοβουλία. Ωστόσο, αυτό οφείλεται κυρίως στις υψηλότερες τιμές που κατάφερε να προωθήσει η Henkel στο εμπόριο, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 5,1%.

Παράλληλα, η Henkel πούλησε και πάλι λιγότερα προϊόντα, με τις πωλήσεις στον τομέα των απορρυπαντικών και των προϊόντων καθαρισμού να μειωθούν κατά 0,9%.

Οι επώνυμες εταιρείες υποφέρουν από το γεγονός ότι πολλοί καταναλωτές στρέφονται συχνότερα στις ιδιωτικές ετικέτες λόγω του υψηλότερου κόστους ζωής. Το γεγονός ότι η Henkel διακόπτει τη λειτουργία των εμπορικών σημάτων έχει επίσης αρνητικό αντίκτυπο στα στοιχεία πωλήσεων της εταιρείας με έδρα το Ντίσελντορφ.

Ο δεύτερος πυλώνας των δραστηριοτήτων της Henkel είναι οι κόλλες. Ο Όμιλος θεωρείται παγκόσμιος ηγέτης της αγοράς σε αυτόν τον τομέα και σε αυτόν η Henkel κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις, τα κέρδη και τα περιθώρια κέρδους.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις