Επιχειρήσεις

Intralot: Στα 173,6 εκατ. ευρώ τα έσοδα α’ εξαμήνου – Στα 59,5 εκατ. ευρώ τα EBITDA

Έσοδα α’ εξαμήνου που ανήλθαν σε 173,6 εκατ. ευρώ κατέγραψε η Intralot, ενώ στα EBITDA συγκέντρωσε 59,5 εκατ. ευρώ.

Πιο αναλυτικά, τα έσοδα της Intralot διαμορφώθηκαν στα 173,6 εκατ. ευρώ (-0,9% σε σχέση με πέρυσι, περιλαμβανομένης της επίπτωσης -10,3 εκατ. ευρώ λόγω μεταβολής συναλλαγματικής ισοτιμίας στην Αργεντινή τον Δεκέμβριο του 2023). Κατά την ίδια περίοδο, τα κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν στα 59,5 εκατ. ευρώ (-5,3% συγκριτικά με την περασμένη χρονιά), ενώ το περιθώριο EBITDA ανήλθε στο 34,3%.

Τα κέρδη EBT ανήλθαν σε 6,1 εκατ. ευρώ κατά το Α’ εξάμηνο του 2024 (-62,8%) και το ΝΙΑΤΜΙ (Καθαρά Κέρδη/Ζημίες μετά από Φόρους και Δικαιώματα Μειοψηφίας) διαμορφώθηκε στα 4,6 εκατ. ευρώ κέρδη, υψηλότερο κατά 4,4% σε σχέση με το Α’ εξάμηνο του 2023.

Οι Λειτουργικές Ταμειακές Ροές για το Α’ εξάμηνο του 2024 διαμορφώθηκαν στα 45 εκατ. ευρώ. Οι Επενδύσεις του Ομίλου κατά το Α’ εξάμηνο του 2024 ανήλθαν στα 11,7 εκατ. ευρώ.

Τα Ταμειακά Διαθέσιμα και Ισοδύναμα του Ομίλου στο τέλος του Α΄ εξαμήνου του 2024 ανήλθαν στα 85,4 εκατ. ευρώ. Ο Προσαρμοσμένος Καθαρός Δανεισμός ανήλθε στα 338,2 εκατ. ευρώ στο τέλος του Α’ εξαμήνου του 2024, μειωμένος κατά 142,3 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με το Α’ εξάμηνο του 2023. O προσαρμοσμένος δείκτης Καθαρής Μόχλευσης στο τέλος του Α’ εξαμήνου του 2024 διαμορφώθηκε στο 2,7x. Την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, ο δείκτης Καθαρής Μόχλευσης διαμορφώθηκε στο 3,7x.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον
Η Nova ξεκινά πρωτοβουλία αποτίμησης της οικονομικής επίπτωσης των φυσικών καταστροφών και του ρόλου της τεχνολογίας στην πρόληψη
Η πρωτοβουλία της Nova, είναι βασισμένη σε εις βάθος μακροοικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική έρευνα της κλιματικής κρίσης στην Ελλάδα και στα πλεονεκτήματα της πρόληψης έναντι της αποκατάστασης, σε συνεργασία με την ελληνική επιστημονική κοινότητα
Ο Γιώργος Λάμπρου