Πέμπτη, 21 Νοε.
17oC Αθήνα

Kaizen Gaming: Τα σχέδια για Stoiximan και Betano και η σχέση με Αντετοκούνμπο και Παίδων Πεντέλης

Kaizen Gaming: Τα σχέδια για Stoiximan και Betano και η σχέση με Αντετοκούνμπο και Παίδων Πεντέλης

Σε νέα υπερσύγχρονα κι εντυπωσιακά γραφεία στο Μαρούσι μετακόμισε η εταιρία Kaizen Gaming, ένα κτίριο που πληροί τις βασικές αρχές του βιοκλιματικού σχεδιασμού κι αναμένεται να πιστοποιηθεί με το παγκόσμιο σύστημα πιστοποίησης αειφόρων κτιρίων LEED® GOLD. Πρόκειται για μία από τις πρώτες εγκαταστάσεις γραφείων στην Ελλάδα, ειδικά μελετημένη για το υβριδικό μοντέλο εργασίας.

Από το νέο «στρατηγείο» της η εταιρεία χαράσσει επεκτατικά σχέδια. Αυτή την περίοδο εστιάζει στην αγορά της Νιγηρίας, όπου εισήλθε πρόσφατα, ενώ κομβικό ρόλο αποκτά ο Γιάννης Αντετοκούμπο, αποτελώντας τον brand ambassador για Betano, αρχής γενομένης από 1/1/23 και για Stoiximan από 1/1/24.

Παράλληλα, η εταιρεία εστιάζει και στο κοινωνικό έργο, δίνοντας στην παρούσα φάση προτεραιότητα στην χρηματοδότηση για την ανακαίνιση του Παίδων Πεντέλης. Για την προσφορά της στην κοινωνία, η εταιρεία έχει ιδρύσει το Kaizen Foundation, το οποίο ξεκινά το έργο του με την ανακαίνιση του 75% του Παίδων Πεντέλης, μια χορηγία της τάξης των 3,5 εκατ. ευρώ.

Τα παραπάνω ανακοινώθηκαν μεταξύ άλλων, από τον CEO της Kaizen Gaming, Γιώργο Δασκαλάκη και τον αντιπρόεδρο της Stoiximan, Πάνο Κωνσταντόπουλο στο πλαίσιο ξενάγησης εκπροσώπων του Τύπου στα νέα γραφεία.

Όπως τόνισαν, το Kaizen Campus επικεντρώνεται στις συνθήκες για την προώθηση της ευεξίας και της υγείας του ανθρώπου στο κτιριακό περιβάλλον. Στην Kaizen Gaming εργάζονται σήμερα πάνω από 1.800 άνθρωποι, ενώ για φέτος, προγραμματίζονται άλλες 1.100 προσλήψεις. Αναφορικά με το Kaizen Campus, φιλοξενεί περισσότερους από 1.000 εργαζόμενους της εταιρείας στην Αθήνα.

Διεθνής παρουσία

Η Kaizen Gaming είναι ο βασικός πάροχος τεχνολογίας της Stoiximan σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ σε διεθνές επίπεδο, αναπτύσσει το σήμα Betano, ακολουθώντας σταθερά αναπτυξιακή πορεία, καθώς πρόσφατα επεκτάθηκε πέραν της Ευρώπης και στην αφρικανική ήπειρο, με πρώτο σταθμό την Νιγηρία.

Όσον αφορά στα πλάνα επέκτασης, στόχος της εταιρείας αποτελεί η είσοδος σε 3 με 4 αγορές το χρόνο, ώστε το 2026, να διαθέτει παρουσία σε 26 χώρες. Το αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας αποτυπώνεται στο Kaizen 2626.

Αναφορικά με την αφρικανική ήπειρο, που αποτελεί το πιο πρόσφατο βήμα στις αγορές του εξωτερικού, μετά τη Νιγηρία, σειρά έχει η Κολομβία, όπου ήδη έχει ξεκινήσει και η διαδικασία της αδειοδότησης. Επιπλέον επεκτατικά βήματα έχουν ήδη γίνει σε αγορές της Ευρώπης, της Νοτίου Αμερικής και της Αφρικής, ενώ στο πλάνο μπαίνει και η Κεντρική Αμερική. Υπενθυμίζεται, ότι το πρώτο βήμα εκτός συνόρων πραγματοποιήθηκε το 2016.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις