«Άνευ προηγουμένου, αν και προσωρινή, πτώση στην αγορά ομορφιάς» διαπιστώνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της L’Oréal, Jean-Paul Agon, με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το οικονομικό έτος 2020, όπου οι πωλήσεις του ομίλου μειώθηκαν κατά 4,1% και διαμορφώθηκαν στα 27,99 δισ. ευρώ.
Η ανάπτυξη του παγκόσμιου ομίλου ομορφιάς επιταχύνθηκε στο τέταρτο τρίμηνο, διάστημα κατά το οποίο η L’Oréal ενίσχυσε τα μερίδια αγοράς της και διατήρησε την κερδοφορία της στο 18,6%. Καθοριστικός ήταν ο ρόλος των ηλεκτρονικών παραγγελιών, αφού οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκαν κατακόρυφα κατά + 62% σε όλους τους Κλάδους και όλες τις περιφέρειες, φθάνοντας στο επίπεδο ρεκόρ του 26,6% επί των συνολικών πωλήσεων του Ομίλου για το έτος.
Επίσης, ως μέτρο απέναντι στον κορονοϊό, ο όμιλος κινητοποιήθηκε για την παραγωγή εκατομμυρίων μονάδων αντισηπτικών και κρεμών για τα χέρια, τα οποία δώρισε σε υγειονομικούς και άλλους εργαζόμενους πρώτης γραμμής.
Οι δηλώσεις του προέδρου – διευθύνοντος συμβούλου
Σχολιάζοντας τα ετήσια Αποτελέσματα, ο Jean-Paul Agon, δήλωσε: «Το 2020, η πανδημία του Covid-19, η οποία εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο, προκάλεσε κρίση στον εφοδιαστικό τομέα λόγω του εκτεταμένου κλεισίματος σημείων πώλησης που οδήγησε σε μια άνευ προηγουμένου, αν και προσωρινή, πτώση στην αγοράς ομορφιάς. Καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους, η L’Oréalκατέστησε την προστασία όλων των υπαλλήλων της, καθώς και των πελατών και των προμηθευτών της, απόλυτη προτεραιότητα και κινητοποιήθηκε για την παραγωγή εκατομμυρίων μονάδων αντισηπτικών και κρεμών για τα χέρια για δωρεά σε υγειονομικούς και άλλους εργαζόμενους πρώτης γραμμής. Χάρη στην εξαιρετική δέσμευση των υπαλλήλων της, η L’Oréalαντιμετώπισε αυτή την κρίση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και έχει γίνει ακόμη πιο δυνατή. Όπως αναμενόταν και ανακοινώθηκε, ο Όμιλος επέστρεψε στην ανάπτυξη το δεύτερο εξάμηνο, εμφανίζοντας το τέταρτο τρίμηνο επιτάχυνση της τάξεως του + 4,8% 1, και κέρδισε σημαντικά μερίδια αγοράς. Χάρη στη δύναμή της στο ψηφιακό και το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο και πάλι αυξήθηκε σημαντικά κατά τη διάρκεια της κρίσης, η L’Oréal μπόρεσε να διατηρήσει στενή σχέση με όλους τους καταναλωτές της και να αντισταθμίσει σε μεγάλο βαθμό το κλείσιμο των σημείων πώλησης».