Η καλύτερη χρονιά αποτελεί για την Lavazza το 2021, καθώς όπως επισημαίνει η διοίκηση της εταιρείας, οι πωλήσεις καφέ καταγράφουν «ιστορικό υψηλό» και αναμένεται να αυξηθούν κατά 17% σε σχέση με το 2019, που αποτέλεσε μία ικανοποιητική χρονιά από πλευράς πωλήσεων.
Τα παραπάνω ανακοινώθηκαν με αφορμή την ανανέωση της συμφωνίας για εμπορία και διανομή των προϊόντων Lavazza για μία ακόμα δεκαετία από τον όμιλο Φώτος Φωτιάδης. Ο Παύλος Φωτιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου, με αφορμή την υπογραφή της δεκαετούς ανανέωσης της συμφωνίας με την Lavazza, τόνισε ότι «Αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης για την εταιρεία και τους ανθρώπους μας, που πήραν πριν δυο χρόνια την σκυτάλη από τον προηγούμενο συνεργάτη της Lavazza και κατάφεραν, παρά τον αυξημένο ανταγωνισμό, να βάλουν πιο ψηλά τον πήχη». Ως εκ τούτου ο κ. Π. Φωτιάδης τόνισε ότι «Το 2021 θα αποτελέσει χρονιά ρεκόρ για τη Lavazza, ξεπερνώντας κατά πολύ ακόμα και την καλύτερη χρονιά του γίγαντα που διαδεχθήκαμε».
Υπενθυμίζεται, ότι η εταιρεία PT Beverage World, μέλος του ομίλου Photos Photiades έχει αναλάβει από την 1η Νοεμβρίου 2019 την εμπορία και διανομή στην Ελλάδα των προϊόντων καφέ Lavazza, διαδεχόμενη την Coca Cola 3E. Η θετική πορεία στηρίζεται στην ενίσχυση της παρουσίας στο retail και με 400 ακόμη σημεία πώλησης στο food service, όπως τόνισε ο Ricardo Codognola, Regional sales manager και υπεύθυνος για την ελληνική αγορά.
Αισιόδοξες εκτιμήσεις
Από την πλευρά του, ο Γιώργος Μακρυγιαννάκης, γενικός διευθυντής της Beverage World, ανέφερε ότι η τόνωση των καναλιών διάθεσης στα σούπερ μάρκετ κάλυψε τις απώλειες από τον κλάδο HORECA, ενώ και το take away κράτησε αντιστάσεις τροφοδοτώντας τις πωλήσεις της εταιρίας. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε: «Ο καφές είναι το χρυσό ποτό, καθώς ανεβαίνει παγκοσμίως η διείσδυση και ο καταναλωτής βρίσκει καινούργιες ευκαιρίες να πίνει καφέ».
Σύμφωνα και με τον Mauro Mantovani, η εταιρία Lavazza, το 2020, πούλησε 30 δισ. κούπες καφέ, κάνοντας έναν τζίρο €2,1 δισ. ενώ βρίσκεται στην 3η θέση παγκοσμίως, πίσω μόνο από την Nestle και την JDE.
Για την επόμενη χρονιά, το μεγάλο νέο για την αγορά θα είναι η εισαγωγή των καψουλών από αλουμίνιο, τις οποίες ήδη, ο όμιλος Lavazza έχει βάλει σε 2-3 διεθνείς αγορές, μεταξύ των οποίων και η γερμανική.
Σημειώνεται ότι, σήμερα, η Lavazza κατέχει μερίδιο άνω του 50%, στη «ζεστή αγορά» ενώ στο food service έχει αυξήσει το μερίδιό της κοντά στο 5%, όταν πέρυσι, βρισκόταν κάτω από το 3%.