Κυριακή, 17 Νοε.
12oC Αθήνα

Pepco: Περαιτέρω διεύρυνση του δικτύου των 22 καταστημάτων – Στρατηγική ανάπτυξης στην Ελλάδα

Pepco: Περαιτέρω διεύρυνση του δικτύου των 22 καταστημάτων – Στρατηγική ανάπτυξης στην Ελλάδα

Μετά από ένα χρόνο λειτουργίας και με ένα δίκτυο 22 καταστημάτων, η Pepco, χαράσσει τη στρατηγική της επόμενης ημέρας, δρομολογώντας περαιτέρω τη διεύρυνση της παρουσίας της, στην ελληνική αγορά, με δρομολογημένες κινήσεις για νέα καταστήματα τους επόμενους μήνες.

Πρόσφατα, η Pepco, με διεθνή παρουσία στο λιανικό εμπόριο, γιόρτασε ένα χρόνο λειτουργίας στην Ελλάδα, με τη διοίκηση να δηλώνει ικανοποιημένη από την μέχρι σήμερα πορεία.

Μιλώντας για την ελληνική αγορά, από την εταιρεία τονίζουν ότι η Pepco αναγνωρίζει τη στρατηγική σημασία της ελληνικής αγοράς για την ανάπτυξή της, καθώς η Ελλάδα συνεισφέρει ενεργά στο όραμα της για ένα δυνατό αποτύπωμα στην Ευρώπη.

Εντός του επόμενου έτους εξάλλου, προγραμματίζεται το άνοιγμα πολλών νέων καταστημάτων, ενώ εξετάζονται επιπλέον επεκτάσεις για τα επόμενα χρόνια.

Λιανεμπόριο και real estate

Ο Κωνσταντίνος Βλάσσης, Expansion Manager Greece της Pepco, δήλωσε: «Εγκαινιάζουμε καταστήματα σε τοποθεσίες που εξυπηρετούν τους πελάτες μας, προσφέροντας τους μια εκτεταμένη γκάμα προϊόντων υψηλής ποιότητας, σε προσιτές τιμές. Επιπλέον, διατηρούμε μακροχρόνιες σχέσεις με τους ιδιοκτήτες ακινήτων, οι οποίοι αναγνωρίζουν την αξία που προσφέρει η Pepco στην ακίνητη τους περιουσία.

Ως εδραιωμένος παίκτης σε πολλές από τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιούμαστε, είμαστε ανοιχτοί στην διερεύνηση μη συνηθισμένων τοποθεσιών, που έχουν αποδειχθεί επιτυχημένες σε άλλες αγορές. Αυτό δηλώνει τη δέσμευσή μας να εισάγουμε καινοτόμες ιδέες και πρακτικές που θα δώσουν νέα ώθηση στην ελληνική αγορά».

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις