Σε 187,5 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών της Praktiker Hellas το 2023 παρουσιάζοντας αύξηση κατά 5,5% σε σχέση με το 2022, μια χρονιά ορόσημο καθώς υλοποίησε επενδύσεις 4,6 εκατ. ευρώ (αύξηση άνω του 25% σε σχέση με το 2022).
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα 2,2 εκατ. ευρώ και είναι βελτιωμένα κατά 3,1 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με το 2022. Όλες οι επενδύσεις χρηματοδοτήθηκαν εξ ολοκλήρου από ίδια κεφάλαια και επικεντρώθηκαν στο άνοιγμα του νέου καταστήματος στην Κέρκυρα, την μετεγκατάσταση του καταστήματος στην Αλεξανδρούπολη, τη γενικότερη αναβάθμιση των καταστημάτων, την ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού αλλά και την εκπαίδευση του ανθρωπίνου δυναμικού, με τις ώρες εκπαίδευσης να αυξάνονται κατά 46% μέσω του νέου προγράμματος δια βίου μάθησης.
Επιπλέον, η εταιρεία εφάρμοσε καθολικό πρόγραμμα επιβράβευσης για τους υπαλλήλους της. Με τις πιο πάνω πρωτοβουλίες η Praktiker Hellas συνεχίζει να στηρίζει δυναμικά την ελληνική αγορά και να επενδύει στην ελληνική οικονομία με συνέπεια και στρατηγική μακροχρόνιας ανάπτυξης, σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση.
Η επισκεψιμότητα στα καταστήματα παρουσίασε αύξηση 9,5%, γεγονός που, σύμφωνα με την εταιρεία, καταδεικνύει την αυξανόμενη προτίμηση των πελατών και τη θετική ανταπόκριση στις αναβαθμισμένες υπηρεσίες της.
Τα εναλλακτικά κανάλια, όπως το e-shop και το τηλεφωνικό κέντρο, σημείωσαν επίσης αύξηση επισκεψιμότητας της τάξεως του 7,5% επιβεβαιώνοντας την επιτυχή προσαρμογή της εταιρείας στις νέες ανάγκες των καταναλωτών και την προτίμησή τους, στις εύκολες και γρήγορες αγορές. Παράλληλα, οι συναλλαγές με επαγγελματίες και επιχειρήσεις, αυξήθηκαν κατά 3,6% ενισχύοντας την δέσμευση της Praktiker Hellas να παρέχει αξιόπιστες λύσεις και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας για το επαγγελματικό κοινό.
Τα αποτελέσματα αυτά καταγράφουν, σύμφωνα με την εταιρεία, την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι πελάτες καθώς και οι συνεργάτες της και έρχονται να επιβεβαιώσουν την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών της Praktiker Hellas για τη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας τους.
Σημειώνεται ότι παρά τις προκλήσεις της αγοράς, όπως η αύξηση του μεταφορικού κόστους των προϊόντων και των logistics, η εταιρεία κατάφερε να απορροφήσει μεγάλο μέρος των παραπάνω αυξήσεων, διατηρώντας ανταγωνιστικές τιμές για τους πελάτες της. Επίσης, τo 2023 παρουσιάστηκε και υλοποιήθηκε η νέα εταιρική ταυτότητα, με ανανεωμένο λογότυπο και ενσωματώθηκε πλήρως στον ανασχεδιασμό των καταστημάτων, σηματοδοτώντας τη νέα εποχή.