Με την τοποθέτηση δύο κορυφαίων στελεχών διεθνούς κύρους ενισχύεται η διοικητική ομάδα της Public – MediaMarkt, μέλος του Olympia Group. Συγκεκριμένα, ο Olaf van den Brink αναλαμβάνει τη θέση του Chief Operating Officer και ο Antoine Maccioni εκείνη του Chief Online & Revenue Officer, έναν νέο ρόλο που θα συμβάλει στη δημιουργία μιας ξεχωριστής omnichannel εμπειρίας για τον καταναλωτή, ολοκληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο τη στρατηγική του ομίλου για το ecommerce και το marketplace.
Αξιοποιώντας τη σημαντική τους τεχνογνωσία, τα νέα στελέχη θα επιταχύνουν την εξέλιξη της Public -MediaMarkt, με αιχμή του δόρατος τις υποδομές και τις νέες τεχνολογίες στους τομείς supply chain, ecommerce & marketplace.
Η εμπειρία
Ο Olaf van den Brink διαθέτει πολυετή εμπειρία σε διεθνείς κολοσσούς του ecommerce αλλά και των Logistics, ενώ έχει συμμετάσχει σε σημαντικά project της ολλανδικής αγοράς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η συμβολή του στη δημιουργία των μεγαλύτερων υποδομών ηλεκτρονικού εμπορίου στη Δυτική Ευρώπη, για τη marketplace πλατφόρμα bol.com. Προηγουμένως, είχε συνεργαστεί επί δέκα χρόνια με τη διεθνή εταιρεία CEVA Logistics σε διάφορους ρόλους.
O Antoine Maccioni επίσης, είναι ένα στέλεχος με εικοσαετή εμπειρία στο omnichannel retailing. Μέχρι πρότινος κατείχε τη θέση του Omnichannel & Operation Executive Vice President (EVP) στη βρετανική Tesco ενώ, προηγουμένως, είχε εργαστεί για πολλά χρόνια σε ανώτερες διοικητικές θέσεις στην Carrefour, επιβλέποντας σημαντικές διεθνείς αγορές όπως η Μέση Ανατολή, η Αφρική, η Ασία, η Λατινική Αμερική και η Ευρώπη. Κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας του στο λιανικό εμπόριο, έχει φέρει σε πέρας μια σειρά από omnichannel στρατηγικές εταιρικού μετασχηματισμού, εφαρμόζοντας νέες επιχειρηματικές πρακτικές και βέλτιστες μεθόδους.
Από την πλευρά του, ο Joern Taubert, CEO της Public-MediaMarkt δήλωσε σχετικά: «Καλωσορίζουμε στην οικογένεια της PMM δύο κορυφαία στελέχη, με διεθνή εμπειρία. Η τεχνογνωσία τους θα είναι καθοριστική για την αναβάθμιση της εμπειρίας που προσφέρουμε στους πελάτες μας, ενισχύοντας έτσι την ηγετική μας θέση στον τομέα του e-commerce και του omnichannel λιανεμπορίου. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που τους έχουμε κοντά μας, στην προσπάθειά μας για συνεχή βελτίωση της ζωής των καταναλωτών, μέσα και έξω από το σπίτι».