Με τέσσερις συμφωνίες και τρεις νέες προσθήκες ξενοδοχείων μέχρι σήμερα, ο όμιλος Radisson Hotel Group ανακοινώνει ρεκόρ ανάπτυξης στην Ελλάδα. Το 2022 λειτούργησαν δύο νέες ξενοδοχειακές μονάδες στην Αθήνα και δύο ακόμη σε Μύκονο και Σκιάθο, με αποτέλεσμα το portfolio του ομίλου να αριθμεί πλέον οκτώ ακίνητα, με σχεδόν 1.000 δωμάτια σε λειτουργία ή υπό κατασκευή.
Το δεύτερο εξάμηνο του 2023 πρόκειται να ανοίξει τις πύλες του στο Σύνταγμα το πρώτο ξενοδοχείο που θα λειτουργεί υπό το brand Radisson RED στην Ελλάδα, ενώ τον ερχόμενο Νοέμβριο θα ανοίξει ένα ακόμη ξενοδοχείο του ομίλου στο Κολωνάκι.
Σύνταγμα και Κολωνάκι
Τους τελευταίους μήνες, ο Όμιλος Radisson Hotel Group έχει εισάγει πολλά από τα brands του στην ελληνική αγορά. Τη συμφωνία του Radisson RED Mitropoleos Square Athens, την ανακοίνωσε πρόσφατα. Θα στεγαστεί σε ένα παλιό κτήριο γραφείων το οποίο μετατράπηκε σε διαμερίσματα εκλεπτυσμένου design. θα διαθέτει 100 δωμάτια και 150 τ.μ. χώρο συναντήσεων και γυμναστήριο, ενώ εστιατόρια θα λειτουργούν στο ισόγειο του κτιρίου με θέα το Σύνταγμα και στο roof top, με θέα την Ακρόπολη.
Το ξενοδοχείο The Social Kolonaki Athens Hotel, μέλος της Radisson Individuals, που ανοίγει τις πύλες του τον ερχόμενο Νοέμβριο, αποτελεί μια νέα προσθήκη στο διευρυμένο ξενοδοχειακό portfolio του Ομίλου Radisson Individuals στην ελληνική αγορά.
Με έδρα την οδό Βουκουρεστίου στην καρδιά της Αθήνας, το The Social Kolonaki Athens Hotel, θα είναι το πρώτο branded ξενοδοχείο στο συγκεκριμένο δρόμο. Το επταώροφο ξενοδοχείο, με urban ύφος στους εσωτερικούς χώρους που ταιριάζει με τη μοντέρνα τοποθεσία του, θα προσφέρει 24 ευρύχωρα δωμάτια και σουίτες, συμπεριλαμβανομένης μιας προεδρικής σουίτας.
Resort σε Μύκονο και Σκιάθο
Ο Όμιλος σημείωσε ακόμη μία σημαντική επέκταση για τη φετινή χρονιά μεγαλώνοντας το χαρτοφυλάκιο των ΄resort΄ που διαθέτει σε νησιωτικούς προορισμούς. Έτσι, μετά τη Σαντορίνη και την Κρήτη, έρχονται δύο ακόμη resort σε Μύκονο και Σκιάθο.
Το Radisson Blu Euphoria Resort, Mykonos άνοιξε τον Μάιο 2022 στη Μύκονο κι αποτελεί την πρώτη είσοδο ενός μεγάλου διεθνούς ξενοδοχειακού brand για τον συγκεκριμένο προορισμό. Βρίσκεται λίγα βήματα από την παραλία ΄Καλό Λιβάδι΄ και διαθέτει 34 πολυτελή δωμάτια και σουίτες, τα οποία αντλούν έμπνευση από την κατάλευκη αρχιτεκτονική των Κυκλάδων.
Αντίστοιχα, το πρώτο διεθνούς επωνυμίας ξενοδοχείο της Σκιάθου, το Radisson Resort Plaza Skiathos, άνοιξε τις πόρτες του τον Ιούλιο 2022. Το ξενοδοχείο βρίσκεται στην παραλία Καναπίτσα και συμπεριλαμβάνει 84 δωμάτια και σουίτες μοντέρνας, μίνιμαλ διακόσμησης, με θέα στην πισίνα και τη θάλασσα.
Ο Όμιλος Radisson Hotel Group λειτουργεί σήμερα πέντε ξενοδοχεία και θέρετρα στην Ελλάδα, το Radisson Blu Park Hotel στην Αθήνα, το Radisson Blu Beach Resort στη Μίλατο Κρήτης, το Radisson Blu Zaffron Resort στη Σαντορίνη, το Radisson Blu Euphoria Resort στη Μύκονο και το Radisson Resort Plaza στη Σκιάθο, ενώ δύο ακόμη αναμένεται να ανοίξουν τους επόμενους μήνες.
Ψήφος εμπιστοσύνης
Ο Elie Younes, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Παγκόσμιος Διευθυντής Ανάπτυξης της Radisson Hotel Group, τόνισε: «Πιστεύουμε σθεναρά στις δυνατότητες της ελληνικής αγοράς και στις μελλοντικές προοπτικές ανάπτυξης. Μετά την εισαγωγή τριών επιπλέον σημάτων στο σύνολο των brands του Ομίλου Radisson Hotel Group στην αγορά το 2022, βλέπουμε ακόμη περισσότερες δυνατότητες επέκτασης, σε συνεργασία με τους ιδιοκτήτες και τους επενδυτές μας. Ευχαριστούμε θερμά τους συνεργάτες μας για την εμπιστοσύνη τους στον Όμιλο Radisson Hotel Group.»
Ο Elie Milky, Αντιπρόεδρος του Radisson Hotel Group και αρμόδιος για την Ανάπτυξη, σημείωσε: «Αυτή ήταν μια χρονιά ρεκόρ-ανάπτυξης για τον Όμιλο Radisson Hotel Group στην Ελλάδα, καθώς αποδείξαμε τον ηγετικό μας ρόλο στην αγορά και την ισχυρή μας θέση απέναντι στον ανταγωνισμό. Το στρατηγικό σχέδιο επέκτασής μας βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο και είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι να βλέπουμε απτά αποτελέσματα, με νέες συμφωνίες και επενδύσεις που ενισχύουν περαιτέρω το αποτύπωμά μας στη χώρα και συμβάλλουν στην τουριστική ανάπτυξη της. Συνεχίζουμε να διευρύνουμε την προσφορά μας προς τους επενδυτές, καθώς βρίσκουμε νέες ευκαιρίες και ακίνητα στο πλαίσιο διαφορετικών κατηγοριών, brands και τοποθεσιών.»