Η Samsung Electronics Hellas συνεχίζει την ανοδική πορεία στην ελληνική αγορά tablet, όπως αποτυπώνεται στα αποτελέσματα της έρευνας της GfK για το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Συγκεκριμένα το μερίδιο αγοράς της εταιρείας Samsung σημείωσε άνοδο 8,7 μονάδες σε αξία και 8,8 μονάδες σε τεμάχια σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2021 (Ιανουάριος – Μάρτιος 2021). Επιπλέον, τον Μάρτιο του 2022 η εταιρεία κέρδισε την εμπιστοσύνη του ελληνικού αγοραστικού κοινού και στην premium κατηγορία των tablet.
Η δημοτικότητα της σειράς Samsung Galaxy Tab S8 που κυκλοφόρησε στις αρχές του έτους και της πιο πρόσφατης σειράς, Samsung Galaxy Tab A8 επέτρεψε στη Samsung Electronics Hellas να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στην ελληνική αγορά των tablet, σημειώνοντας μερίδιο αγοράς που ανέρχεται σε 39,5% σε αξία και 35,5% σε τεμάχια αντίστοιχα.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της GfK για το σύνολο του 2021, οι παραπάνω δείκτες ήταν 34,6% και 33,7% αντίστοιχα.
«Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι που τα Samsung tablet έχουν πλέον εδραιωθεί στην προτίμηση του ελληνικού αγοραστικού κοινού. Η Samsung είναι μια εταιρεία που επενδύει διαρκώς στην καινοτομία και την πρόοδο και στόχο έχει να παρέχει προϊόντα τεχνολογίας που βελτιώνουν τις ζωές των ανθρώπων. Οι σειρές tablet, Samsung Galaxy Tab S και A ενσωματώνουν όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται κάποιος που θέλει να συνδυάσει την παραγωγικότητα και την ψυχαγωγία σε μία συσκευή», σχολίασε ο Άρης Παρασκευόπουλος, Επικεφαλής του τμήματος Κινητής Τηλεφωνίας στη Samsung Electronics Hellas σε Ελλάδα και Κύπρο.