Στα ίδια περίπου επίπεδα σε σχέση με πέρυσι κυμάνθηκε ο συνολικός όγκος των παραγγελιών με μια μικρή αύξηση της τάξεως του 1%, σύμφωνα με το Black Friday 2024 Report του Skroutz.
Φέτος ο όγκος των παραγγελιών μέσω skroutz marketplace καταγράφεται αυξημένος κατά 30,7% σε σχέση με το 2023, με βάση τον απολογισμό του Skroutz για την κίνηση των αγορών των καταναλωτών κατά τη Black Friday2024 αλλά και για τις κατηγορίες των προϊόντων που επέλεξαν να ξοδέψουν περισσότερα οι χρήστες.
Όσον αφορά τη μέση τιμή του καλαθιού το 2024 παρουσιάζεται σταθερή σε σχέση με το 2023, σημειώνοντας μια πτώση της τάξεως του ενός ευρώ (98 ευρώ φέτος έναντι 99 ευρώ την περασμένη χρονιά).
Ωστόσο, γίνεται φανερό ότι οι καταναλωτές περίμεναν την περίοδο των εκπτώσεων της Black Friday και Cyber Monday για να κάνουν τις αγορές τους, καθώς ο αριθμός των πωλήσεων μέσω skroutz Marketplace εν συγκρίσει με το μέσο όρο πωλήσεων τις προηγούμενες Παρασκευές και Δευτέρες σε βάθος 2 μηνών αυξήθηκε κατά 87% και 40% αντίστοιχα.
Απ’ ότι φαίνεται οι καταναλωτές δείχνουν εμπιστοσύνη στην επιλογή παραλαβής από τα Skroutz Point και σε συνδυασμό με την ακόμα μεγαλύτερη μείωση του κατώτατου ορίου για δωρεάν αποστολή σε Skroutz Point στα 15 ευρώ για τους χρήστες της υπηρεσίας Skroutz Plus, το ποσοστό των Skroutz Point παραδόσεων ανήλθε σε 28,64% επί του συνόλου σε αντίθεση με το 2023 που το αντίστοιχο ποσοστό έφθασε το 22%.
Το 74% των καταναλωτών επέλεξε την πληρωμή με κάρτα στο skroutz, ενώ το 19,8% επέλεξε την πληρωμή μέσω αντικαταβολής.
Αξίζει να σημειωθεί, όμως, ότι ήταν αυξητική φέτος η τάση των αγορών με χρήση του προγράμματος της Skroutz «Δόσεις για όλους» (BNPL), με ποσοστό 3% επί του συνόλου των παραγγελιών.
Δημοφιλέστερες οικογένειες προϊόντων
Η λίστα με τις οικογένειες προϊόντων με τις περισσότερες παραγγελίες διαφέρει ελαφρώς με τις Σπίτι & Κήπος και Τεχνολογία να φιγουράρουν στις δύο πρώτες θέσεις με ποσοστό 35% και 31% επί των συνολικών παραγγελιών αντίστοιχα.
Την τρίτη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών, όσον αφορά στις παραγγελίες καταλαμβάνει η Υγεία – Ομορφιά με ποσοστό 25,76% επί του συνολικού αριθμού παραγγελιών μέσω skroutz marketplace με τη Μόδα να καταλαμβάνει την τέταρτη θέση με ποσοστό 21%.
Τέλος, όσον αφορά στον παραγόμενο τζίρο αγορών μέσω skroutz marketplace, την πρώτη θέση καταλαμβάνει η οικογένεια κατηγοριών Τεχνολογία με ποσοστό που αγγίζει το 36% και ακολουθεί η Σπίτι – Κήπος με ποσοστό 25%.
Στο πιο πάνω γράφημα παρουσιάζεται σε επίπεδο οικογένειας κατηγοριών το ποσοστό επί των συνολικών αγορών μέσω skroutz κατά το οποίο οι χρήστες επωφελήθηκαν περισσότερο των προσφορών και εκπτώσεων, με την κατηγορία Μόδα να καταλαμβάνει την πρώτη θέση και ποσοστό 37,5% και την Υγεία – Ομορφιά να ακολουθεί (22,2%).