Ο μακεδονικός χαλβάς της οικογένειας Χαΐτογλου, που παραδοσιακά για την ελληνική οικογένεια έχει συνδεθεί με την περίοδο της νηστείας και της Μεγάλης Σαρακοστής, εδώ και 100 περίπου χρόνια, περνά σε νέα φάση ανάπτυξης. Με την νεότερη γενιά στα ηνία της επιχείρησης, η εταιρεία πέτυχε το 2022 ιστορικό ρεκόρ τζίρου που ξεπέρασε τα 93 εκατ. ευρώ.
Όπως ανέφερε η διοίκηση της εταιρείας, στο περιθώριο εορταστικής εκδήλωσης, το τρέχον έτος, οι πωλήσεις θα αγγίξουν ή και θα ξεπεράσουν τα 100 εκατ. ευρώ.
Αφοί Χαΐτογλου: Στις αγορές του κόσμου
Εκτός από την ελληνική αγορά, που εδώ και χρόνια στηρίζει το ελληνικό προϊόν, καθοριστικές στην αύξηση του τζίρου είναι και οι εξαγωγές. Η ζήτηση για το μακεδονικό χαλβά, αλλά κυρίως το ταχίνι βαίνει ανοδική, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές του εξωτερικού υιοθετούν υγιεινές συνήθειες, περιλαμβάνοντας τα εν λόγω προϊόντα στην καθημερινή τους διατροφή. Η εταιρεία εξάγει προς κάθε κατεύθυνση, σε ποσοστό που αφορά το 53% περίπου των συνολικών της πωλήσεων.
Έντονα ανοδική είναι η ζήτηση στην αγορά των ΗΠΑ, ενώ μεγάλη επιτυχία αποτέλεσε η τοποθέτηση προϊόντων, στα ράφια των καταστημάτων Walmart. Εκτός από την Αμερική, τον Καναδά και την Αυστραλία, η εταιρεία εξάγει από τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, έως τη Μέση Ανατολή και την Ασία, καθιστώντας το χαλβά και το ταχίνι, μερικούς από τους καλύτερους πρεσβευτές της Ελλάδας.
Αφοί Χαΐτογλου: Ιστορική εταιρεία
Η Αφοί Χαΐτογλου ιδρύθηκε το 1924 στη Θεσσαλονίκη, από την ομώνυμη προσφυγική οικογένεια και αρχικά είχε την μορφή οικοτεχνίας στο κέντρο της πόλης. Εξελίχθηκε σε μια μεγάλη βιομηχανία τροφίμων, καθώς εκτός από το χαλβά και το ταχίνι που την καθιέρωσαν στη συνείδηση του καταναλωτή, η εταιρεία παράγει μια διευρυμένη γκάμα προϊόντων από μαρμελάδες, πραλινάτες, λουκούμια, γκοφρέτες-πουράκια κι άλλα προϊόντα, που συμπληρώνουν έναν μακρύ κατάλογο ειδών διατροφής. Παρά την ισχυροποίησή της στην αγορά, η βιομηχανία τροφίμων Αφοί Χαΐτογλου ΑΒΕΕ, εξακολουθεί να διατηρεί τον οικογενειακό της χαρακτήρα.
Στελέχη της εταιρείας «Αφοί Χαΐτογλου» από αριστερά: Μανώλης Παυλίδης, Εμπορικός Διευθυντής, Λήδα Παπάζογλου-Βατσάκη, Marketing Manager, Νικόλαος Χαΐτογλου, Διευθύνων Σύμβουλος
Αφοί Χαΐτογλου: Κοινωνική δράση
Σε ειδική εκδήλωση η διοίκηση ανακοίνωσε την νέα δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Μακεδονικού Χαλβά με την ονομασία «Δευτέρα Καθαρά», η οποία έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει το κοινό γύρω από τις βιώσιμες πρακτικές και την ανακύκλωση.
Ειδικότερα, φέτος ο Μακεδονικός Χαλβάς, υπό την Αιγίδα των Δήμων Περιστερίου και Θεσσαλονίκης, συμβάλλει στην καθαριότητα των χώρων όπου παραδοσιακά γιορτάζεται η Καθαρά Δευτέρα, όπως είναι το Ποικίλο Όρος στην Αττική και το δάσος Σέιχ Σου στη Θεσσαλονίκη, τοποθετώντας τη μέρα εκείνη σε κεντρικά σημεία στις συγκεκριμένες περιοχές, κάδους για την ανακύκλωση γυαλιού, αλουμίνιου, πλαστικού και χαρτιού.