Επιχειρήσεις

Άκτωρ: Υπογραφή σύμβασης του ΒΟΑΚ – Η σημασία του έργου για την Κρήτη

Υπεγράφη χθες (05.09.2022), η σύμβαση για την κατασκευή του τμήματος ΝΕΑΠΟΛΗ – ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΒΟΑΚ, παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή και του υφυπουργού Υποδομών, κ. Γιώργου Καραγιάννη.

Το έργο, προϋπολογισμού 169 εκατ. ευρώ. αποτελεί μέρος του συνολικού Βόρειου Οδικού Άξονα  Κρήτης (ΒΟΑΚ) που θα διασυνδέσει την Κρήτη από τον Κίσσαμο ως τη Σητεία με μήκος περίπου 300 χιλιόμετρα συνολικά. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο αυτοκινητόδρομο που κατασκευάζεται αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη και το μεγαλύτερο οδικό έργο που  έχει ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης και στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων 2021.

Η κατασκευή του νέου αυτού τμήματος με μήκος περί τα 14,5 χλμ. συμπληρώνει ολοκληρωτικά τον αυτοκινητόδρομο, ενώ ταυτόχρονα τον μετατρέπει  σε κλειστό οδικό άξονα με τη βελτίωση και διαπλάτυνση του υφιστάμενου τμήματος Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος.

Τη σύμβαση υπέγραψαν ο διευθυντής της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων, κ. Δημήτριος Αναγνώπουλος και ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της αναδόχου εταιρείας ΑΚΤΩΡ, κ. Χρήστος Παναγιωτόπουλος.

Όπως δήλωσε ο κ. Παναγιωτόπουλος: «Η σπουδαιότητα του έργου του ΒΟΑΚ, τόσο για την Ελλάδα όσο και για την περιοχή της Κρήτης ειδικότερα, αναφέρθηκαν  εκτενώς από τον Υπουργό κ. Καραμανλή και τον Υφυπουργό κ. Καραγιάννη. Σε ότι αφορά την ΑΚΤΩΡ, προχωράμε άμεσα στην οργάνωση των εργοταξίων της εταιρείας, ώστε να ξεκινήσουν το συντομότερο οι κατασκευαστικές εργασίες».

Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Sovcomflot: Οι νέες κυρώσεις των ΗΠΑ προκαλούν επιπλέον δυσκολίες στη λειτουργία της εταιρείας
Οι κυρώσεις σε βάρος της Sovcomflot δεν οφείλονται σε παραβιάσεις εκ μέρους μας και δεν έχουν νομική βάση, οφείλονται μόνο σε πολιτικά συμφέροντα μεμονωμένων χωρών, αναφέρει η ρωσική ναυτιλιακή
Sovcomflot: Οι νέες κυρώσεις των ΗΠΑ  προκαλούν επιπλέον δυσκολίες στη λειτουργία της εταιρείας