Η ΑΒ Βασιλόπουλος, με 78 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά τροφίμων διαγράφει σταθερά ανοδική πορεία.
Σε αυτή τη διαδρομή το όνομά της έχει συνδεθεί με την άριστη ποιότητα και την αξιοπιστία. Η εταιρεία, αναλαμβάνοντας την ευθύνη του ηγετικού της ρόλου που απορρέει από την ιστορία της και τις ισχυρές της οικονομικές επιδόσεις, υλοποιεί με συνέπεια ολοκληρωμένα πλάνα επενδύσεων. Ταυτόχρονα, στοχεύει τόσο στην ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιείται όσο και στην τόνωση της ελληνικής οικονομίας στο σύνολό της.
Η σταθερή προσήλωση της ΑΒ στην παροχή προϊόντων υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές και προσιτές τιμές για όλους, αποτελεί στρατηγική επιλογή της εταιρείας. Ως αποτέλεσμα, παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που αντιμετωπίζει η χώρα εδώ και εφτά συνεχή χρόνια , η ΑΒ συνεχίζει να κερδίζει νέα μερίδια αγοράς.
Η «ΑΒ Βασιλόπουλος» το τέταρτο τρίμηνο του 2017, σημείωσε μικρή μείωση των πωλήσεων, ως συνέπεια της επαναδραστηριοποίησης του δικτύου της πρώην «Μαρινόπουλος». Η επίδραση του αρνητικού ρυθμού ανάπτυξης των πωλήσεων ήταν τέτοια που αντιστάθμισε σε μεγάλο βαθμό τις ισχυρές επιδόσεις της Ahold Delhaize, συνολικά στην περιοχή της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, περιοχή στην οποία εντάσσεται και η δραστηριότητα της «ΑΒ Βασιλόπουλος».
Η ανακοίνωση των pro forma αποτελεσμάτων της Ahold Delhaize για το τέταρτο τρίμηνο του 2017 είναι η εξής: «Στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο συγκρίσιμος ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων ήταν 0,3%. Οι ισχυρές επιδόσεις των πωλήσεων στην περιοχή αντισταθμίστηκαν από τον αρνητικό ρυθμό ανάπτυξης των πωλήσεων στην Ελλάδα. Στις επιδόσεις των πωλήσεων στην Ελλάδα αντανακλάται ο εξορθολογισμός των συνθηκών της αγοράς από το δεύτερο τρίμηνο του 2017».
Στη σχετική ανακοίνωση, αποτυπώνεται η σημαντική επίδραση από την λειτουργία των καταστημάτων της πρώην «Μαρινόπουλος» υπό το σήμα και τον έλεγχο της «Σκλαβενίτης». Η εξέλιξη αυτή επηρέασε συνολικά τον κλάδο των σούπερ μάρκετ, ο οποίος σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε πρόσφατα η Nielsen, κατέγραψε το 2017 αύξηση τζίρου 1,6% σε σύγκριση με το 2016, κλείνοντας με θετικό πρόσημο μετά από επτά χρόνια. Να σημειωθεί ότι το 2016 οι κυρίως ωφελημένοι από την κατάρρευση της «Μαρινόπουλος» ήταν η «ΑΒ Βασιλόπουλος» και η Lidl Hellas.
Ο όμιλος Ahold Delhaize συνολικά, κατέγραψε το τέταρτο τρίμηνο του 2017 καθαρές πωλήσεις 15,8 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 1,6% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016. Στο σύνολο του έτους οι καθαρές πωλήσεις του ολλανδο-βελγικού ομίλου διαμορφώθηκαν σε 62,7 δισ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 1,7% σε σύγκριση με το 2016.
Ειδικά στην περιοχή της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, όπου εντάσσεται και η δραστηριότητα της «ΑΒ Βασιλόπουλος», οι πωλήσεις κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2017 ανήλθαν σε 1,55 δισ. ευρώ, ενώ στο σύνολο του 2017 σε 5,79 δισ. ευρώ. Ο συγκρίσιμος ρυθμός ανάπτυξης στην περιοχή για το 2017 ήταν μόλις 1% σε σύγκριση με το 2016.
Από τις αρχές του 2016 μέχρι σήμερα, το δίκτυο των 342 ΑΒητικων καταστημάτων, υποδέχτηκε συνολικά 26 νέα σημεία πώλησης. Τα γερά θεμέλια πάνω στην οποία χτίζεται η ανάπτυξη του Ομίλου αποδεικνύονται και από τη συμβολή της εταιρείας στον περιορισμό της ανεργίας, που πλήττει τη χώρα. Η μεγάλη ΑΒητικη οικογένεια μετρά σήμερα σχεδόν 14.000 μέλη, ενώ μόνο τους τελευταίους εννιά μήνες δημιουργήθηκαν συνολικά 871 νέες θέσεις εργασίας.
Η τροχιά ανάπτυξης της ΑΒ διαπνέεται από δημιουργικότητα και καινοτομία. Η εταιρεία ανανεώνει συνεχώς τις υποδομές της και ανακαινίζει τα καταστήματά της σύμφωνα με τις σύγχρονες τάσεις στο σχεδιασμό. Επιπλέον, επενδύει σε σύγχρονο εξοπλισμό και σε πολιτικές που μειώνουν το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα. Χαρακτηριστικά αναφέρονται τα «πράσινα κτίρια», που σηματοδοτούν μία νέα εποχή για τα σουπερμάρκετ.
Στην ίδια κατεύθυνση, η ΑΒ διευρύνει τα μέσα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, ακολουθώντας σταθερά μια πρωτοποριακή digital στρατηγική. Με σύγχρονες μεθόδους για αγορές προϊόντων, αναπτύσσει και εξελίσσει τα κανάλια επικοινωνίας της με το καταναλωτικό κοινό, ικανοποιώντας τις σύγχρονες ανάγκες του «πολυάσχολου πελάτη» και εξυπηρετώντας ολοένα και περισσότερες περιοχές σε όλη την Ελλάδα.
Η επιδίωξη της ΑΒ για υγιή συμβολή στην ελληνική οικονομία και η προσφορά στην κοινωνία αποτυπώνεται σε κάθε βήμα της μακροχρόνιας διαδρομής της. Με οργανωμένα προγράμματα Κοινωνικής Εταιρικής Ευθύνης, υλοποιεί δράσεις που αφορούν στους εργαζομένους της, στην ανακούφιση συνανθρώπων μας που αντιμετωπίζουν λειτουργικά προβλήματα, στην προστασία του περιβάλλοντος και στα προϊόντα που διαθέτει στην αγορά.