Την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της με νέες προϊοντικές κατηγορίες, σχεδιάζει η ηπειρωτική γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη, αναμένοντας φέτος επιστροφή στην κερδοφορία, όπως διαβεβαιώνει ο διευθύνων σύμβουλος κ. Μιχάλης Παναγιωτάκης.
Στο περιθώριο της εκδήλωσης «Νέα Συνταγή, Νέα Εποχή» για το ΔΩΔΩΝΗ Στραγγιστό, ο CEO της εταιρείας ανέφερε σε εκπροσώπους του Τύπου ότι η περσινή χρονιά δεν τους ευνόησε, καθώς ναι μεν η γαλακτοβιομηχανία αύξησε το τζίρο της στα 150 εκατ. ευρώ, ωστόσο το καθαρό αποτέλεσμα ήταν ζημιογόνο. Οι επιπτώσεις στην κερδοφορία ήταν απόρροια των τιμών που εκτοξεύτηκαν, τόσο στην ενέργεια, όσο και στην πρώτη ύλη, το γάλα. Φέτος, ωστόσο, η χρονιά είναι πολύ καλύτερη, καθώς και οι πωλήσεις κινούνται ανοδικά και τα λειτουργικά κόστη είναι χαμηλότερα.
Οι νέες κατηγορίες
Το φετινό Απρίλιο, στο πλαίσιο 5ετούς αναπτυξιακού πλάνου, η εταιρεία εγκαινίασε δύο σύγχρονες μονάδες για την παραγωγή φυτικών προϊόντων και τη συσκευασία σκληρών τυριών στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου της, στην Ελεούσα Ιωαννίνων, παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.
Οι εν λόγω επενδύσεις πραγματοποιήθηκαν για να καλύψουν τα σχέδια της εταιρείας για είσοδο σε νέες κατηγορίες προϊόντων, απ’ όπου ξεχωρίζει το λευκό τυρί, στο οποίο στρέφονται όλο και πιο πολύ οι καταναλωτές, μετά την αύξηση που καταγράφει η τιμή της φέτας στην αγορά. Παράλληλα, όμως, η ηπειρωτική γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη εξακολουθεί να δίνει έμφαση στην ανάπτυξη του γιαουρτιού και της φέτας.
Το Νέο Γιαούρτι
Εν τω μεταξύ σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 3/10/23 η εταιρεία παρουσίασε το Νέο Γιαούρτι ΔΩΔΩΝΗ Στραγγιστό, που λανσάρεται σε τρεις εκδοχές: Πλήρες με 8% λιπαρά από 100% ελληνικό φρέσκο γάλα, με 2% λιπαρά και με 0% λιπαρά.
Όπως ανέφερε ο κ. Μιχάλης Παναγιωτάκης: «Δίνοντας έμφαση στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, στη ΔΩΔΩΝΗ αναπτύσσουμε συνεχώς καινοτόμα προϊόντα και εισερχόμαστε σε νέες κατηγορίες για να προσφέρουμε ακόμη περισσότερες επιλογές στους Έλληνες και διεθνείς καταναλωτές».