Επιχειρήσεις

Ελλάκτωρ: Κατά 41% αυξήθηκαν τα καθαρά κέρδη το α’ εξάμηνο του 2024

Κατά 41% αυξήθηκαν τα καθαρά κέρδη της Ελλάκτωρ το α’ εξάμηνο του 2024, σύμφωνα με σημερινή (12.9.2024) ανακοίνωση της εταιρείας.

Ειδικότερα, τα καθαρά κέρδη της Ελλάκτωρ ανήλθαν σε 40,4 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 28,7 εκατ. ευρώ το 2023, και σημείωσαν αύξηση 41%. 

Επιπρόσθετα, οι πωλήσεις της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 144,7 εκατ. ευρώ έναντι 136,2 εκατ. ευρώ στο α’ εξάμηνο του 2023, με αύξηση 6%. Τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) 88,9 εκατ., στα ίδια περίπου επίπεδα με το εξάμηνο του 2023, με αύξηση μόλις 1%, με περιθώριο EBITDA 61%. 

Τα Κέρδη προ Φόρων (ΚΠΦ) σημείωσαν αύξηση 36% φτάνοντας τα 55,7 εκατ., έναντι 40,9 εκατ. ευρώ στο α’ εξάμηνο του 2023.

Επιπλέον, οι Θετικές Λειτουργικές Ταμειακές Ροές ανήλθαν σε 65 εκατ. ευρώ. ενώ η Καθαρή ρευστότητα Ομίλου διαμορφώθηκε στα 458 εκατ. ευρώ στις 30.6.2024 έναντι 302 εκατ. ευρώ στις 31.12.2023.

Τα ταμειακά διαθέσιμα και άμεσα ρευστοποιήσιμα στοιχεία ενεργητικού του Ομίλου ανήλθαν σε 644 εκατ. ευρώ στις 30.6.2024 έναντι 497 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2023. 

Τέλος, το Σύνολο Ιδίων Κεφαλαίων είναι στα 780 εκατ. ευρώ ήτοι 2,24 ευρώ ανά μετοχή. Ίδια κεφάλαια αναλογούντα στους μετόχους της πλειοψηφίας 748 εκατ. ευρώ, ήτοι 2,15 ευρώ ανά μετοχή. Τα ίδια κεφάλαια επηρεάστηκαν από την επιστροφή κεφαλαίου στους μετόχους (απόφαση ΤΓΣ 31.05.2024) συνολικού ποσού 174,1 εκατ. ευρώ (0,50 ευρώ/μτχ).

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον