Μετά από 15 χρόνια κοινής πορείας, η γερμανική Adidas ετοιμάζεται να την πουλήσει και να «αποδεσμευθεί» οικονομικά από την αμερικάνικη εταιρεία αθλητικών ειδών Reebok.
Το σήμα της Reebok, με έδρα τη Βοστόνη, εξαγόρασε ο γερμανικός κολοσσός της αθλητικής βιομηχανίας το 2006, έναντι 3,8 δισ. δολαρίων, με σκοπό να ανταγωνιστεί την Nike.
Την απόφαση της Adidas σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Κάσπερ Ρόρστεντ λέγοντας ότι: «Η Reebok και η Adidas θα είναι σε θέση να εκπληρώσουν καλύτερα τις δυνατότητες τους ανεξάρτητα η μία από την άλλη». Το στρατηγικό σχεδιασμό της, που περιλαμβάνει και την εκχώρηση της Reebok θα παρουσιάσει η Adidas στις 10 Μαρτίου.
Παράγοντες της εγχώριας αγοράς σχολιάζουν ότι οι θεσμικές αλλαγές που πραγματοποιούνται στην έδρα της εταιρείας, δεν θα επηρεάσουν το λανσάρισμα των προϊόντων τους στην ελληνική αγορά.