Site icon NewsIT

«Η ΑΒ δεν είναι ακριβός προορισμός» – Η πολιτική τιμών και το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της Βασιλόπουλος

15.11.2022 | 07:53
«Η ΑΒ δεν είναι ακριβός προορισμός» – Η πολιτική τιμών και το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της Βασιλόπουλος

Τα επόμενα βήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος που αφορούν σε νέα φυσικά καταστήματα ιδιόκτητα και franchise, ενίσχυση του ηλεκτρονικού καταστήματος και μεγαλύτερη συμμετοχή στο «καλάθι του νοικοκυριού» παρουσίασε σε εκπροσώπους του Τύπου ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας κ. Νίκος Λαβίδας.

«Η ΑΒ δεν είναι ακριβός προορισμός όπως λανθασμένα πιστεύει ο κόσμος» τόνισε με έμφαση ο κ. Λαβίδας, που ανέλαβε το τιμόνι της εταιρείας από τον Ιούνιο του 2022.  Διευκρίνισε, λέγοντας ότι «καθημερινά εξασφαλίζουμε προσιτές τιμές, όμως η ΑΒ δεν πραγματοποιεί καμία έκπτωση στην ποιότητα και την αγοραστική εμπειρία».

Στην παρούσα φάση η ΑΒ συμμετέχει στο καλάθι του νοικοκυριού με 74 προϊόντα, ωστόσο 850 ακόμη βασικά αγαθά, που καλύπτουν ευρεία γκάμα αναγκών, έχουν σταθερά χαμηλή τιμή, με προοπτική να αυξηθούν στα 1.200, τόνισε ο κ. Λαβίδας, διευκρινίζοντας ότι στην πλειονότητά τους αφορούν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.  Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε ο ίδιος, τα καταστήματα ΑΒ προσφέρουν μεγάλη ποικιλία προϊόντων μέσα από 31.850 διαθέσιμους κωδικούς, ενώ η εταιρεία επιστρέφει €25 εκατ. το χρόνο, μέσα από το πρώτο και μεγαλύτερο loyalty σχήμα του κλάδου την AB Plus.

Νέες ανατιμήσεις

Συνεχίζοντας την αναφορά του στο θέμα των τιμών, ο κ. Λαβίδας ανέφερε με σιγουριά, ότι οι ανατιμήσεις από την πλευρά των προμηθευτών θα συνεχιστούν και το συσχέτισε με το υψηλό κόστος της ενέργειας, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι το ενεργειακό κόστος έχει αυξηθεί κατά 2,5 φορές με ό,τι αυτό συνεπάγεται.  Έτσι, αναφορικά με τις προβλέψεις για την οικονομική πορεία του έτους, ο ίδιος τόνισε ότι ναι μεν ο τζίρος της αλυσίδας θα είναι αυξημένος, ωστόσο η αύξηση αυτή θα είναι καθαρά πληθωριστική, δεδομένου ότι ο όγκος των πωλήσεων έχει μειωθεί.

Μεγαλύτερη παρουσία

Όσον αφορά τα επεκτατικά σχέδια της εταιρείας, από το νέο έτος, θα επενδυθούν περί τα 60 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση του δικτύου πώλησης. Όπως αποκάλυψε θα δημιουργηθούν 10 νέα ιδιόκτητα σούπερ μάρκετ σε περιοχές που δεν έχει παρουσία, καθώς και στο «δαχτυλίδι» της λεωφόρου Κηφισίας και 50 επιπλέον franchise AB καταστήματα.  Κατά την παρουσίαση, ο κ. Λαβίδας αναφέρθηκε στα στοιχεία του 2021, σύμφωνα με τα οποία το δίκτυο διέθετε 592 καταστήματα, 125.000 τ.μ. χώρους αποθήκευσης και παρουσία σε 231 πόλεις. Αντίστοιχα το δίκτυο franchise αριθμεί 264 καταστήματα και παρουσία σε 61 πόλεις/περιοχές.

Αναπτυξιακά σχέδια υπάρχουν και για το ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο γνώρισε εκρηκτική άνοδο κατά την περίοδο της καραντίνας για προστασία από τον κορονοϊό. Οι πωλήσεις του e-shop αφορούν το 3% του συνολικού τζίρου, ωστόσο καταγράψει διψήφια ανάπτυξη σε ποσοστό μεγαλύτερο του 20%. Για να καλυφθεί η αυξημένη ζήτηση, η εταιρεία δεν αποκλείει την απόκτηση νέων αποθηκευτικών χώρων, καθώς το ΑΒ Home Shop Center και το dark store που δημιουργήθηκαν για τις ανάγκες του ηλεκτρονικού καταστήματος, βρίσκονται στα όρια τους.

Το ανθρώπινο δυναμικό

Οι νέες επενδύσεις θα δημιουργήσουν και νέες θέσεις εργασίας. Στην παρούσα φάση η εταιρεία αναζητά 50 άτομα προσωπικό και όπως διευκρίνισε ο κ. Λαβίδας: Αυτή τη στιγμή το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας αναζητά 30 νέα άτομα προσωπικό και 20 άτομα το κατάστημα της Σταμάτας. Με την προαναγγελία για τις θέσεις που θα δημιουργηθούν ο επικεφαλής της εταιρείας εμμέσως έδωσε την απάντηση για τη μεγάλη μείωση του προσωπικού που σημειώθηκε το 2021. Με στοιχεία της προηγούμενης χρονιάς η ΑΒ απασχολεί 14.000 εργαζομένους κι εξυπηρετεί 2.200.000 πελάτες.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version