Στα 500 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα ενοποιημένα έσοδα της εταιρείας καφέ illycaffè S.p.A. το 2021, πετυχαίνοντας αύξηση κατά 17,4% έναντι του 2020, παρά τη συνεχιζόμενη κατάσταση έκτακτης υγειονομικής ανάγκης. Αντίστοιχα, τα κέρδη βελτιώθηκαν σε σχέση με το 2020, παραμένοντας ωστόσο κάτω από τα προ της πανδημίας επίπεδα.
Η illycaffè S.p.A. αποδίδει την θετική εικόνα των οικονομικών αποτελεσμάτων στην σταδιακή ανάκαμψη της κατανάλωσης καφέ εκτός σπιτιού και στα θετικά αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν από τα κανάλια Home, (ιδίως στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στο σύγχρονο εμπόριο).
Τα παραπάνω ανακοίνωσε το Διοικητικό Συμβούλιο της illycaffè S.p.A., με αφορμή την έγκριση του ενοποιημένου οικονομικού απολογισμού 2021.
Γεωγραφική κατανομή
Όπως ειπώθηκε σχετικά, η Ιταλία σημείωσε αύξηση των εσόδων κατά 16,7% σε σύγκριση με το 2020 και αύξηση 2,4% σε σχέση με το 2019, χάρη στη σταθερή ανάκαμψη του τομέα Ho.Re.Ca. και τη συνεχή ανάπτυξη των καναλιών Home (ιδίως στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στο σύγχρονο εμπόριο).
Η περιοχή EMEA (εκτός της Ιταλίας) σημείωσε αύξηση 10,1% σε σύγκριση με το 2020, χάρη στις θετικές τάσεις στις κύριες αγορές αναφοράς (ιδίως στη Γαλλία, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ισπανία και στην Ελλάδα).
Οι Ηνωμένες Πολιτείες, οι οποίες επλήγησαν έντονα από την πανδημία το 2020, σημείωσαν αύξηση 38,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, η οποία οφείλεται σε όλα τα κύρια κανάλια διανομής.
Η ασιατική αγορά, η οποία αυξήθηκε κατά 17,8% σε σύγκριση με το 2020, επωφελήθηκε από τις εξαιρετικές επιδόσεις στην Κίνα και στη Νότια Κορέα, ιδίως στα διαδικτυακά κανάλια.
Προοπτικές
Οι προοπτικές για το μέλλον παραμένουν σύνθετες και αβέβαιες λόγω της γεωπολιτικής αστάθειας, της ανθεκτικής πανδημίας, των αυξήσεων στις τιμές των πρώτων υλών, συμπεριλαμβανομένου του πράσινου καφέ, καθώς και των υλικοτεχνικών δαπανών.
«Τα αποτελέσματα για το 2021, τα οποία επανήλθαν στα επίπεδα του κύκλου εργασιών πριν από την πανδημία και η βελτίωση της κερδοφορίας, αποτελούν ένα σταθερό σημείο εκκίνησης για το τρέχον έτος, του οποίου το μακροοικονομικό πλαίσιο είναι ιδιαίτερα δύσκολο, σχολίασε η Cristina Scocchia, Διευθύνουσα Σύμβουλος της illycaffè – Το 2022 θα επικεντρωθούμε στην κερδοφόρα ανάπτυξη, με γνώμονα τις σαφείς στρατηγικές επιλογές και την αποτελεσματική κατανομή των πόρων, με στόχο να αμβλύνουμε, στο μέτρο του δυνατού, τις αρνητικές επιπτώσεις που προκαλούν οι εξωγενείς παράγοντες. Θα εστιάσουμε ακόμη περισσότερο στη διαφοροποίηση της μάρκας illy, η οποία ανέκαθεν συνδεόταν με την ανώτερη και τη βιώσιμη ποιότητα».