Μία τετραετία σημαντικής αύξησης πωλήσεων που στο σύνολό της αγγίζει το 46% συμπληρώνει τη χρονιά 2019 -2020 η Κωτσόβολος. Το προηγούμενο έτος, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 538 εκατ. ευρώ., σημειώνοντας αύξηση 3.5%, ενώ οι επενδύσεις ανήλθαν στα 11,4 εκατ. ευρώ.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα οικονομικά μεγέθη, τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), κατά το οικονομικό έτος 2019-2020 διαμορφώθηκαν στα 26,2 εκατ. ευρώ, έναντι 25,2 εκατ., το 2018-2019. Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα 21,3 εκατ. ευρώ, από 20,1 εκατ. και οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος ανήλθαν στα 11,4 εκατ. ευρώ, από 10,7 το προηγούμενο έτος.
Με συνεχείς επενδύσεις στο εκτενές δίκτυο των 95 φυσικών καταστημάτων, αλλά και στο kotsovolos.gr, η Κωτσόβολος πετυχαίνει υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης σε όλα τα σημεία επαφής της με τους πελάτες της. Καινοτόμες εφαρμογές και αναβαθμισμένα εργαλεία εξυπηρέτησης βοηθούν τους συμβούλους πωλήσεων να βελτιστοποιήσουν την αγοραστική εμπειρία.
Επενδύσεις με επίκεντρο τον καταναλωτή
Τη χρονιά που πέρασε η εταιρεία, λάνσαρε το Pay Express, που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες, που πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή τους γρήγορα, σε οποιοδήποτε σημείο του καταστήματος, χωρίς να περάσουν από κάποιο ταμείο, παρά μόνο μέσω του κινητού που φέρει πάνω του ο σύμβουλος πωλήσεων. Η πρωτοπόρα εφαρμογή Pay Εxpress, σε συνδυασμό με τα Ταμεία Express σε θέσεις πωλητών, μια ακόμη πρωτοπορία της Κωτσόβολος, δημιουργήθηκαν για να αναβαθμίσουν την εμπειρία αγοράς, αποτελώντας ένα σημαντικό σύμμαχο και στην προστασία της δημόσιας υγείας την περίοδο αυτή. Με σημαντικές τεχνολογικές επενδύσεις στην εφοδιαστική της αλυσίδα και με μία νέα ακόμα υπερσύγχρονη αποθήκη 17.000 τμ., η Κωτσόβολος αυξάνει σημαντικά όχι μόνο τις επιχειρησιακές της δυνατότητες και την παραγωγικότητά της, αλλά πετυχαίνει υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης για τους πελάτες της.
Σε μία χρονιά με πρωτοφανείς συνθήκες παγκοσμίως, η ομάδα των 2.600 εργαζομένων της Κωτσόβολος, εργάζεται επίμονα και με υψηλό αίσθημα ευθύνης για τους πελάτες της. Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στους εργαζομένους της με πάνω από 53.000 ώρες εκπαίδευσης τον προηγούμενο χρόνο.