Η επέκταση της δραστηριότητά της σε όλη την επικράτεια των ΗΠΑ το 2025 αποτελεί τον νέο στόχο του επενδυτικού πλάνου της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας ΚΡΙ ΚΡΙ, μετά το πρώτο βήμα της στην πολιτεία του Τέξας, τον Ιούλιο του 2024.
Η ΚΡΙ ΚΡΙ αντλεί ήδη πάνω από το 53% των εσόδων της από τις δραστηριότητά της στο εξωτερικό (πχ Ευρώπη) και θέλει να επεκτείνει τις εξαγωγές της στην αγορά των ΗΠΑ «βήμα – βήμα», όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά πηγές του newsit.gr από την εταιρεία.
Και αυτό για δύο λόγους. Ο πρώτος λόγος είναι πως η εταιρεία αναμένει περιορισμένο προϋπολογισμό το 2024 και ο δεύτερος είναι πως υπάρχει υψηλό επενδυτικό ρίσκο, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές.
Γι’ αυτό και η στρατηγική της εταιρείας δείχνει να είναι τέτοια που να κάνει σταδιακά και σταθερά βήματα όσον αφορά τις εξαγωγές της στις ΗΠΑ. Στα τέλη Νοεμβρίου θα γνωρίζει τον ακριβή προϋπολογισμό της και θα αποφασίσει για τις επόμενες κινήσεις της σε σχέση με τις επέκταση των δραστηριοτήτων της στην εν λόγω χώρα, αναφέρουν στο newsit.gr αρμόδια στελέχη της ΚΡΙ ΚΡΙ.
Την τελευταία δεκαετία, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ. Τώρα στοχεύει σε νέες επενδύσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ από το 2025 έως το 2027 για τις εξαγωγές των προϊόντων της. Βρίσκεται ήδη σε προχωρημένες συζητήσεις με μεγάλους λιανοπωλητές που έχουν παρουσία σε όλες τις πολιτείες, όπως η Walmart, για την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας για λογαριασμό τους.
Υπενθυμίζεται ότι τα branded προϊόντα της εταιρείας λανσαρίστηκαν στην αγορά του Τέξας μετά από την συμμετοχή της ΚΡΙ ΚΡΙ στη Διεθνή Έκθεση IDDBA στο Χιούστον του Τέξας τον Ιούνιο και στη Newtopia στο Ντένβερ του Κολοράντο τον Αύγουστο του 2024. Το Greek frozen yogurt της εταιρείας είναι ήδη τοποθετημένο σε τοπικές (σ.σ. Τέξας) αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Στο χώρο του λιανεμπορίου είναι χρήσιμο να γνωρίζει κανείς τη διαφορά μεταξύ branded και PL προϊόντα. Τα branded προϊόντα μίας εταιρείας είναι τα επώνυμα προϊόντα, πάνω στα οποία αναγράφεται η επωνυμία της εταιρείας, ενώ PL (private label) λέγονται τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές της επωνυμίας, αλλά πάνω στη συσκευασία αναγράφεται το λογότυπο της αλυσίδας σούπερ μάρκετ που τα προμηθεύεται και όχι η εταιρεία παραγωγής.
Στην περίπτωση της ΚΡΙ ΚΡΙ, το επώνυμο προϊόν της κυκλοφορεί στις ΗΠΑ με την ονομασία της αλυσίδας σούπερ μάρκετ και στο σημείο που αναφέρονται τα συστατικά του προϊόντος αναγράφεται με μικρά γράμματα η επωνυμία της ελληνικής εταιρείας, σύμφωνα με πηγές του Newsit.gr.