Σε ενίσχυση της θέσης της στην εταιρεία ΛΑΜΨΑ, ιδιοκτήτρια των ξενοδοχείων Μεγάλη Βρετάνια και Kings George, προχώρησε η οικογένεια του Αθανάσιου Λασκαρίδη.
Με ανακοίνωσή της προς την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, η οικογένεια Λασκαρίδη διευκρινίζει ότι οι μεταβολές αυτές αποτελούν απλώς εσωτερικές ανακατανομές των οικογενειών Λασκαρίδη, με ουσιαστική ενίσχυση της συμμετοχής της ευρύτερης οικογένειας του κ. Αθανασίου Λασκαρίδη και δεν μεταβάλλουν αλλά ενισχύουν το δεσμό τους με την εταιρεία, ενώ αποτελούν εγγύηση για τη συνέχισή του και στις επόμενες γενιές.
Η Εταιρεία Ελληνικών Ξενοδοχείων Λάμψα Α.Ε. επικεντρώνει, κατά κύριο λόγο, τη δράση της στην λειτουργία και διαχείριση των πολυτελών ξενοδοχείων που βρίσκονται υπό τον ιδιοκτησιακό της έλεγχο. Πρόκειται για τα ιστορικά ξενοδοχεία “Μεγάλη Βρετανία” και King George στην Αθήνα, το πολυτελές ξενοδοχείο “Hyatt Regency” στο Βελιγράδι, το ιστορικό ξενοδοχείο Mercure Excelsior στο Βελιγράδι, το Ξενοδοχείο Sheraton Rhodes και την προσεχή λειτουργία του ενοικιασθέντος ξενοδοχείου King’s Palace στην Πλατεία Συντάγματος.
Η εταιρεία έχει υιοθετήσει και εφαρμόζει σταθερά μια αποδοτική επιχειρηματική πολιτική, η οποία αποβλέπει στο δημιουργικό συνδυασμό της παράδοσης με την καινοτομία. Οι κύριοι στόχοι της εταιρείας, εναρμονισμένοι με τις αρχές αυτής της πολιτικής, αποβλέπουν:
– Στην ενίσχυση της θέσης της στον ξενοδοχειακό κλάδο και την αύξηση του μεριδίου της στην αγορά.
– Στη διατήρηση της ηγετικής θέσης του ξενοδοχείου “Μεγάλη Βρεταννία” στον κλάδο των πολυτελών ξενοδοχείων της Ελλάδας και την ανάδειξή του σε ένα από τα κορυφαία πολυτελή ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο.
– Στη διεύρυνση της επιχειρηματικής παρουσίας της εταιρείας στο διεθνή τουριστικό χώρο, έχοντας ήδη δημιουργήσει ένα portfolio από πέντε ιδιόκτητα και ένα μισθωμένο ξενοδοχεία, συνεργαζόμενη για την διαχείρισή τους με τις μεγαλύτερες διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες (Marriott, Hyatt, Accor).
– Στην αναζήτηση νέων επενδυτικών ευκαιριών, με την είσοδο σε νέες αγορές, την απόκτηση ή δημιουργία νέων ξενοδοχείων πόλεων (City Hotels) και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Real Estate.
– Στη συνεργασία με τους εθνικούς φορείς για την υποστήριξη της εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό και την προβολή της χώρας στο εξωτερικό.
– Στη διαρκή απόδοση ουσιαστικής αξίας στους μετόχους, τους εργαζόμενους, αλλά και τους επισκέπτες των ξενοδοχείων της εταιρείας.