Αύξηση 52% των κερδών μετά από φόρους σημείωσε η εταιρεία Παπουτσάνης το α’ τρίμηνο του 2024, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας.
Συγκεκριμένα, τα κέρδη μετά από φόρους της εταιρείας Παπουτσάνης ανήλθαν σε 0,7 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2024, βελτιωμένα κατά 52% έναντι 0,4 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023, χάρη στην ενίσχυση κατά 18% του μικτού κέρδους που ανήλθε σε 5 εκατ. ευρώ έναντι 4,3 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα, ο κύκλος εργασιών (τζίρος) της για το α’ τρίμηνο του 2024 ανήλθε στα 14,2 εκατ. ευρώ το έναντι 15,3 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023, ήτοι μειωμένος κατά 7,2%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 58% του συνολικού τζίρου.
Για το σύνολο του έτους, εκτιμάται ενίσχυση του κύκλου εργασιών σε σχέση με το 2023, ιδιαίτερα κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024, οπότε θα είναι σε πλήρη εξέλιξη οι νέες συνεργασίες που ήδη υλοποιούνται.
Τα λειτουργικά έξοδα (διάθεσης, διοίκησης, έρευνας και ανάπτυξης) αυξήθηκαν κατά 24%, κυρίως λόγω των δαπανών διαφήμισης, επικοινωνίας και προώθησης του Brand ΑΡΚΑΔΙ, οι οποίες ήταν προγραμματισμένες για το πρώτο τρίμηνο του έτους, προκειμένου να υποστηριχθεί το μεγάλο επαναλανσάρισμα του brand και η είσοδός του στις νέες αγορές οικιακής φροντίδας.
Το ΑΡΚΑΔΙ προσβλέπει σε ισχυρή διψήφια ανάπτυξη των πωλήσεων του για το 2024 και παρουσιάζει ήδη αύξηση τζίρου κατά 42% το πρώτο τρίμηνο.
Στη βελτίωση των κερδών μετά από φόρους συντελεί και ο μειωμένος φόρος εισοδήματος ως αποτέλεσμα της ολοκλήρωσης επενδυτικών προγραμμάτων που προβλέπουν φοροαπαλλαγές.
H ολοκλήρωση του ισχυρού επενδυτικού πλάνου (που μεταξύ άλλων έχει επεκτείνει σημαντικά την παραγωγική δυναμικότητα) έχει δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για νέες συνεργασίες.
Η Παπουτσάνης βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με μεγάλες πολυεθνικές και μικρότερες εταιρείες για νέα έργα που θα ενισχύσουν περαιτέρω την ανάπτυξη της δραστηριότητας της.
Όσον αφορά την συνεισφορά των τεσσάρων τομέων δραστηριότητας στα συνολικά μεγέθη, επισημαίνεται ότι το 27% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης, το 13% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 42% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 18% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.