Επενδυτικό πρόγραμμα για την αύξηση της παραγωγικότητας και των αποθηκευτικών χώρων, ανακοίνωσε A.H.B Group ΑΕ, ιδιοκτήτρια του σήματος Θεόνη, στο πλαίσιο εκδήλωσης για τη βράβευση των νερών που εμφιαλώνονται από πηγές στην Καρδίτσα, ενώ ο διοικητικός διευθυντής της επιχείρησης, κ. Δημοσθένης Αναστασίου ανακοίνωσε και μια καινοτομία της εταιρείας, την εκτύπωση της ετικέτας στο μπουκάλι σε σύστημα γραφής Braille, για ανθρώπους με αδυναμία όρασης.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος με παρουσιαστή τον Σάκη Ρουβά, ο κ. Αναστασίου ανέφερε ότι την επόμενη χρονιά, η εταιρεία θα υλοποιήσει επένδυση ύψους 5,5 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία μιας νέας παραγωγικής γραμμής, απ’ όπου θα εξέρχονται βιοδιασπώμενα μπουκάλια νερού και για πρώτη φορά μπουκάλια με γραφή Braille στις συσκευασίες του μισού λίτρου.
Σύμφωνα με το σχεδιασμό, σταδιακά και οι υπόλοιπες γραμμές που παράγουν pet, θα τυπώνουν ετικέτες με γραφή Braille, διευκολύνοντας έτσι μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων με προβλήματα όρασης.
H νέα γραμμή θα αυξήσει την παραγωγή σε ποσοστό που φθάνει το 130%, ενώ θα αφήσει χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, καθώς, όπως αναφέρθηκε, το βιοδιασπώμενο μπουκάλι που θα ξεκινήσει να παράγεται από το 2023, θα «εξαρθρώνεται» σε 35 μέρες.
Επιπλέον, αρχές της ερχόμενης χρονιάς, θα δημιουργηθεί ένα υπερσύγχρονο και «οικολογικό» κέντρο logistics στο Μουζάκι Καρδίτσας, όπου η πολυβραβευμένη εταιρεία διατηρεί την έδρα της, το οποίο αυτή τη στιγμή είναι πλήρως αδειοδοτημένο.
Όσον αφορά τις προδιαγραφές της νέας επένδυσης, οι στεγασμένοι αποθηκευτικοί χώροι θα εκτείνονται σε 7.618 τ.μ. και θα αναπτυχθούν σε έκταση 38.000 τ.μ., δημιουργώντας 60 νέες θέσεις εργασίας. Πρόκειται για ένα project της τάξης των 5 εκατ. ευρώ.
Η Θεόνη, προσωπικό στοίχημα του Ελληνοαμερικανού επιχειρηματία Δημήτρη Τσέλιου, επιδιώκει να ενταχθεί στις ισχυρές του κλάδου της. Επικαλούμενος στοιχεία της εταιρείας ερευνών IRI, ο επικεφαλής της εταιρείας ανέφερε ότι το φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη κατέχει μερίδιο της τάξης του 13% στα σούπερ μάρκετ, ενώ ερωτώμενος για την τιμολογιακή πολιτική, ανέφερε ότι αρχές του έτους έγινε ανατίμηση της τάξης του 16%.
Σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία, ο κύκλος εργασιών του ομίλου A.H.B Group ανήλθε στα 21,6 εκατ. ευρώ το 2021 πετυχαίνοντας αύξηση κατά 34% έναντι του 2020, όπου διαμορφώθηκε στα 16,2 εκατ. ευρώ.
Ποσοστό 25% επί των πωλήσεων αφορά εξαγωγές σε τουλάχιστον 23 αγορές, από Ευρώπη, Αυστραλία και ΗΠΑ έως Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Στόχος αποτελεί η διεύρυνση της παρουσίας στις αγορές του εξωτερικού, εστιάζοντας σε επιλεκτικά σημεία πώλησης, όπως για παράδειγμα τα ακριβά εστιατόρια.
Για την τρέχουσα χρήση, οι πωλήσεις αναμένεται να ξεπεράσουν τα 26 εκατ. ευρώ.