Η WIND Ελλάς είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα. Μέσα στα 25 χρόνια λειτουργίας της, η WIND δε σταματάει να επενδύει στην τεχνολογία για να προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Κινητής, Σταθερής & Internet στους Πελάτες της. Πιστεύει στη δύναμη του σύγχρονου κόσμου όπου τα πάντα είναι δίκτυο και όταν έχεις δίκτυο μπορείς να κάνεις τα πάντα. Ήδη από την ίδρυση της ως σήμερα, έχει επενδύσει 3,057 € δις., υλοποιώντας ένα από τα μεγαλύτερα ιδιωτικά επενδυτικά προγράμματα της Ελλάδας.
Είναι στρατηγική επιλογή της να επενδύσει περαιτέρω σε δίκτυα οπτικών ινών υπέρ-υψηλών ταχυτήτων τόσο στην κινητή (4G,4G+), όσο και τη σταθερή (VDSL, FTTx) με περισσότερα από μισό δις. ευρώ την πενταετία. Ευελιξία, αξιοπιστία και απλότητα χαρακτηρίζουν την αρχιτεκτονική του ενιαίου δικτύου της, προσφέροντας κάλυψη που αγγίζει το 100% στην κινητή και προσεγγίζει το 77,5% των εγκατεστημένων τηλεφωνικών γραμμών σε όλη τη χώρα, στη σταθερή τηλεφωνία και το ευρυζωνικό Internet.
Ταυτόχρονα από φέτος, μπαίνει δυναμικά και στο χώρο της τηλεόρασης με τη νέα υπηρεσία WIND VISION. Στόχος είναι μέχρι το 2020 να τοποθετηθεί δυναμικά στην παροχή πακέτων σύγκλισης στους πελάτες της: κινητή, σταθερή, Internet και τηλεοπτικό Περιεχόμενο.
Οι άνθρωποί της
Η WIND μετασχηματίστηκε μέσα σε μια δεκαετία. Χάρη στην αναπτυξιακή της στρατηγική, χάρη στις νέες συναρπαστικές τεχνολογικές εξελίξεις της αγοράς αλλά κυρίως χάρη στην «καρδιά» που πάλλεται δυναμικά στο επίκεντρο του οργανισμού και που είναι η καρδιά των 1000 και παραπάνω ανθρώπων της.
Άλλωστε, σε βάθος χρόνου, όλοι οι οργανισμοί που διακρίνονται, είτε πρόκειται για οικογένειες, είτε για εταιρείες, είτε για χώρες, το καταφέρνουν βασισμένοι σε άξιες και όχι σε στρατηγικές. Οι άνθρωποι της WIND, έχουν δείξει όλα αυτά τα χρόνια ότι διακρίνονται από 3 βασικές, παραδοσιακές, αυτονόητες, αξίες που κάνουν όμως τη διάφορα. Επίμονη – Ακεραιότητα – Προσήλωση στην αριστεία.
Επιμονή. Εργάζονται σκληρά, με πάθος. Ακεραιότητα. Προσπαθούν εντατικά να επιδεικνύουν ακεραιότητα στις μεταξύ τους σχέσεις, στις σχέσεις με τους συνεργάτες, στους πελάτες και σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Προσήλωση στην αριστεία. Επιλέγουν κάθε μέρα να προσφέρον στους πελάτες άριστες εμπειρίες επικοινωνίας και εξυπηρέτησης. Αυτές οι αξίες συνθέτουν και την ουσία της στρατηγικής της για την Εταιρική Υπευθυνότητα η οποία ξεδιπλώνεται με μια σειρά από δράσεις που αγγίζουν άμεσα και θετικά την ελληνική κοινωνία, όπως οφείλει να κάνει η WIND ως μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της χώρας, με κρίσιμο οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα.
Κορυφαία εμπειρία για τον πελάτη
Με οδηγό τη δέσμευσή της απέναντι στους 4.3 εκ πελάτες της για μια εξαιρετική εμπειρία επικοινωνίας και εξυπηρέτησης εξελίσσεται διαρκώς. Η εμπειρία των Πελατών της αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα σε όλα τα επίπεδα και σε κάθε επιμέρους δραστηριότητά σε όλα τα σημεία επαφής. Στη βελτίωση της εμπειρίας συμβάλλουν ουσιαστικά τα νέα καταστήματα WIND, αιχμή του δόρατος στη λιανική, το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης καθώς και ευρύτερες εμπορικές συνεργασίες και online πλατφόρμες που διαθέτει. Επιπλέον, απλοποιεί ακόμα περισσότερο τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της, διαθέτοντας πιο κατανοητά, αλλά και «υπεύθυνα» προϊόντα, προσιτά στους συνδρομητές, με επίκεντρο τις ανάγκες τους αλλά και την εκρηκτική ανάπτυξη στη χρήση mobile data.
H WIND του σήμερα με μια ματιά
4,3 EKAT. ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ
94,9 EKAT. € ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
210 ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ