Βαρύ ήταν το πλήγμα από τη σφοδρή κακοκαιρία και στις αερομεταφορές, πρόβλημα που δείχνει, ωστόσο ότι σταδιακά αποκαθίσταται, καθώς από σήμερα η AEGEAN πραγματοποιεί κανονικά σχεδόν το σύνολο του προγράμματός της, που περιλαμβάνει περισσότερες από 110 πτήσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Για λόγους ασφαλείας, και λόγω αδυναμίας προσέλευσης του πληρώματος και των επιβατών, από χθες, (25.01.2022), η AEGEAN ενημέρωσε ότι θα υπάρξουν ελάχιστες ακυρώσεις, που αφορούσαν κυρίως πτήσεις κατά τις πρωινές ώρες. Για τους ίδιους λόγους, κατά τη διάρκεια των δύο προηγούμενων ημερών, όπου επικρατούσαν έντονα καιρικά φαινόμενα, η εταιρεία ακύρωσε περισσότερες από 200 πτήσεις, πραγματοποιώντας τελικά τις μισές από τις προγραμματισμένες από και προς το κεντρικό αεροδρόμιο της χώρας.
Κοντά στους αποκλεισμένους
Σε κατάσταση αποκλεισμού βρέθηκαν τις προηγούμενες δύο ημέρες αρκετοί επιβάτες, που ακυρώθηκαν οι πτήσεις τους και οι ίδιοι αδυνατούσαν να μετακινηθούν από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Γι’ αυτή την κατηγορία των επιβατών η AEGEAN έλαβε σχετική μέριμνα, καθώς για αρκετούς απ’ αυτούς εξασφάλισε διαμονή σε ξενοδοχεία πλησίον του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος και στο κέντρο των Αθηνών, ενώ μέριμνα υπήρξε και για 400 περίπου επιβάτες από Θεσσαλονίκη με προορισμό την Αθήνα, όταν 4 πτήσεις που αδυνατούσαν να προσγειωθούν στο Ελ. Βενιζέλος προσγειώθηκαν τελικά στο αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης.
Συνολικά, 850 περίπου επιβάτες της AEGEAN σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και σε ολόκληρη τη χώρα εξασφάλισαν διαμονή, επειδή ακυρώθηκαν οι πτήσεις τους, ενώ αντίστοιχη μέριμνα υπήρξε και για τους επιβάτες που εξαιτίας της «Ελπίδας», εγκλωβίστηκαν σε ευρωπαϊκά αεροδρόμια. Μόνο όταν τα ξενοδοχεία πλησίον του αεροδρομίου δεν είχαν περιθώρια για νέες κρατήσεις, τότε με δικά της έξοδα ναύλωσε 4 λεωφορεία και ταξί για μεμονωμένους επιβάτες για να μεταβούν σε ξενοδοχεία στο κέντρο της Αθήνας.
Γεύματα με κουπόνια
Η κινητοποίηση από τον μεγαλύτερο αερομεταφορέα της χώρας ήταν άμεση και για τους επιβάτες που εγκλωβίστηκαν στο αεροδρόμιο. Το lounge της AEGEAN λειτούργησε για να εξυπηρετήσει ειδικές κατηγορίες επιβατών, όπως οικογένειες, επιβάτες με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα, που αδυνατούσαν να μεταβούν σε κάποιο ξενοδοχείο. Επιπλέον, μέσω voucher εξασφάλισε τη διατροφή των ταλαιπωρημένων επιβατών, για όσο διάστημα υπήρχαν προμήθειες, οι οποίες λόγω κακοκαιρίας δεν μπόρεσαν ξανά μέσα στην ημέρα να ανανεωθούν.
Σημειωτέον, ότι στο αεροδρόμιο εκτός από τους επιβάτες που δεν ταξίδεψαν και το προσωπικού του αεροδρομίου, κατέφθαναν οδηγοί που είχαν εγκαταλείψει τα αυτοκίνητά τους στην Αττική Οδό. Με τη βελτίωση των καιρικών συνθηκών, η ταλαιπωρία των επιβατών έχει λήξει, καθώς από το πρωί ξεκίνησαν να μεταβαίνουν στον προορισμό τους.