Ιδέες, πρόσωπα και καταστάσεις που «γεννήθηκαν» στο μυαλό κάποιων, αλλά πήραν «ζωή» μπροστά από τις κάμερες και αγαπήθηκαν πολύ από πολλούς τηλεθεατές.
Οι ιστορίες των μεγάλων σίριαλ βρίσκονται στο επίκεντρο της σημερινής εκπομπής Mega Stories με τη Δώρα Αναγνωστοπούλου να εξερευνά τον κόσμο της τηλεοπτικής δημιουργίας και τη διαδρομή από την έμπνευση στην επιτυχία, συναντώντας πολλούς από τους ανθρώπους που όρισαν την ελληνική τηλεοπτική αφήγηση τα τελευταία 30 χρόνια και βέβαια ορίστηκαν από αυτή.
Ο Γιώργος Καπουτζίδης, δημιουργός των «Σαββατογεννημένων», του «Παρά Πέντε » και της «Εθνικής Ελλάδος» απαντά για το πόσο ριψοκίνδυνο ήταν να φέρει νέο λόγο και αισθητική στην ελληνική μυθοπλασία.
Ο Λευτέρης Χαρίτος, πρόεδρος της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου και σκηνοθέτης των «Άγριων Μελισσών», εξηγεί γιατί δεν πρόλαβε να γευτεί το σαρωτικό τηλεοπτικό hit, ενώ οι σεναριογράφοι της σειράς Πέτρος Καλκόβαλης και Μελίνα Τσαμπάνη περιγράφουν τη διαδρομή της ιδέας τους από το χαρτί στη μικρή οθόνη.
Η συγγραφέας Βικτόρια Χίσλοπ και ο σκηνοθέτης Θοδωρής Παπαδουλάκης μιλούν για την επίδραση της σειράς «Νησί» που εξακολουθεί να λάμπει ακόμα και δώδεκα χρόνια μετά την προβολή της.
Η Δώρα Αναγνωστοπούλου συζητά ακόμα με τον Μανούσο Μανουσάκη για τη σημασία του να γνωρίζεις με το βιωματικό τρόπο την κοινωνική ομάδα που θες να αναπαραστήσεις τηλεοπτικά, αλλά και για τις δημιουργικές ρήξεις ανάμεσα σε σκηνοθέτες και σεναριογράφους, συναντά για πρώτη φορά τηλεοπτικά τον Αντώνη Αγγελόπουλο ή αλλιώς το σκηνοθέτη του «Ντόλτσε Βίτα», των «Δύο Ξένων», των «Εγκλημάτων» και του «Είσαι το Ταίρι μου», μυείται από τον Χάρη Ρώμα στο άβατο της δημιουργικής διαδικασίας και μαθαίνει από τον Ανδρέα Μορφονιό για τις αμήχανες στιγμές που ένας σκηνοθέτης καλείται να βρεθεί μπροστά στην κάμερα και να παίξει.
Αναμνήσεις, σπαρταριστά backstage στιγμιότυπα και παραλειπόμενα έρχονται για πρώτη φορά στο φως μέσα από τις αφηγήσεις της Ρένιας Λουιζίδου που θυμάται πώς γεννήθηκε το θρυλικό αστροπελέκι των «Απαράδεκτων», του Βλαδίμηρου Κυριακίδη, της Κατερίνας Λέχου και του Λεωνίδα Κακούρη που εξιστορεί την πορεία του από την «Λάμψη» του Νίκου Φώσκολου στο φετινό «Μαύρο Ρόδο».
Βεβαίως, οι ήρωες που ενσάρκωσαν οι σημαντικοί ηθοποιοί δε θα υπήρχαν στη μικρή οθόνη, αν πρώτα δεν είχαν γεννηθεί στο μυαλό των σεναριογράφων, όπως της Έλενας Σολωμού, της γυναίκας δηλαδή που βρίσκεται πίσω από το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», του Βασίλη Σπηλιόπουλου, του ανθρώπου που ανέλαβε να μεταφέρει το «Σασμό» από τις σελίδες του μυθιστορήματος στην τηλεόραση και βέβαια του Δημήτρη Αποστόλου που μαζί με τον Αλέξανδρο Ρήγα έπλασαν πολλούς χαρακτήρες, από τους «Δύο Ξένους» μέχρι την «Τούρτα της Μαμάς».
Ψυχαγωγία, καθρέφτης – ενίοτε παραμορφωτικός- της κοινωνίας, παρέα, για κάποιους ακόμα και παρηγοριά. Η ελληνική μυθοπλασία είναι θεμέλιο της ιδιωτικής και της δημόσιας τηλεόρασης και συνεπώς εκ των ων ουκ άνευ υλικό της καθημερινότητας. Σε αυτοτελή επεισόδια, συνέχειες ή ακόμα και σε μορφή σαπουνόπερας. Ειδικά φέτος βρίσκεται στην πιο ακμαία – σε απόλυτους αριθμούς- στιγμή της, αφού περισσότερες από 40 σειρές διεκδικούν την εύνοια και την προτίμηση του κοινού.
Απόψε λοιπόν, στις 00:10, η Δώρα Αναγνωστοπούλου αφιερώνει τις Mega Stories στην παραγωγή της εγχώριας μυθοπλασίας, καλώντας τους τηλεθεατές να γνωρίσουν μέσα από τη συχνότητα του MEGA γνωστούς, αλλά και αφανείς ήρωές της…!