Τρίτη, 19 Νοε.
15oC Αθήνα
Nikos’ Blog

Μελάς Blog

Απίστευτο: ο ALPHA δεν πανηγύρισε χθες!

Απίστευτο: ο ALPHA δεν πανηγύρισε χθες!

Η… προβολή όπως φαίνεται είναι πολύ σημαντική (και) για τον ALPHA, έστω και αν οι πανηγυρισμοί που χρησιμοποιεί είναι κάποιες φορές… με ιδιαίτερη «ματιά», πότε αναφερόμενοι στο ένα… πότε στο άλλο… ακόμα και σε κάποια «κοινά» που σε παλαιότερες εποχές θα προκαλούσαν σε δημοσιογραφικά γραφεία και δημοσιεύματα πολλά… πάρα πολλά σχόλια.

Αλλά τι να πούμε; Γούστο τους… ανακοινώσεις τους, αλλά δικαιολογημένα δεν θα μας εκπλήξουν καινούργιες …. πανηγυρικές ανακοινώσεις τους για «πρωτιές» εκπομπών τους σε πολύ «ειδικά κοινά», όπως «μελαχρινές γαλανομάτες με σταθερό εισόδημα άνω των 1000 ευρώ», θέλοντας να υποστηρίξουν ότι έχουν τηλεθεατές με «αγοραστική δυνατότητα». Τις τελευταίες ημέρες λοιπόν ο ALPHA έστειλε ανακοινώσεις, με πρωτιές εκπομπών του σε εβδομάδα, αναφέροντας μία το «κοινό Γ18-54», μία «το σύνολο του κοινού» (επιτέλους και κάτι λογικό!), αλλά και «σε επιμέρους κοινό»… το οποίο απέφυγε να κατονομάσει.

Παράλληλα στο ίδιο «πανηγυρικό» για τις εβδομαδιαίες πρωτιές αναφέρει ότι «ξεχώρισε και στο Prime Time, με δύο από τα προγράμματά του να βρίσκονται στο TOP 10 των πιο δημοφιλών εκπομπών» συγκεκριμένης ημέρας «για το δυναμικό κοινό», αλλά και ότι «στην εβδομάδα ήταν #1 στο Off peak».

 

Στο μακροσκελές δελτίο Τύπου ακολούθησε και άλλες, παρόμοιες πανηγυρικές αναφορές πότε με στοιχεία για το  TOP 10 της ημέρας, αλλού για το «σύνολο ημέρας στα 18-54», σε άλλη εκπομπή με το «δυναμικό κοινό», αλλά και σε «slot winner»! Βέβαια εκτός από τα… επίσημα στέλνει και… φιλικά (τα οποία εκτιμώ ότι δεν θα λάβω ποτέ ξανά!) όπου με τίτλο «Πρωτιές στην ενημέρωση!» αναφέρει μία συγκεκριμένη ημέρα για το σύνολο αλλά και σε άλλη εκπομπή που χαρακτηρίζει «καθημερινή συντροφιά των τηλεθεατών» κάνει λόγο για το νεανικό γυναικείο κοινό, αλλά και το δυναμικό γυναικείο κοινό, αφού προφανώς όλο το άλλο κοινό βρίσκει… αλλού συντροφιά.

Βέβαια, στον ALPHA τα τελευταία χρόνια (όπως και άλλοι τηλεοπτικοί σταθμοί) υποστηρίζουν ότι αυτό που τους ενδιαφέρει κυρίως είναι οι πτήσεις τηλεθέασης στο «δυναμικό κοινό». Θα ήταν λοιπόν ορθότερο να… πανηγυρίσουν για υψηλές επιδόσεις σε εκπομπές του σαββατοκύριακου αλλά και μία από τις καθημερινές τους που πολλές μέρες τους κάνει… happy στη ζώνη της, καθώς πολλά από τα υπόλοιπα προγράμματα δεν φέρνουν τα αναμενόμενα… με κάποια μάλιστα να «χάνονται» άδικα από τις επιλογές του τηλεοπτικού κοινού που λόγω των άλλων αλλά και κακού προγραμματισμού έχουν απομακρυνθεί από τη συχνότητα του σταθμού.

Τέλος αξίζει να αναφέρω ότι την τακτική του «πανηγυρισμού»… ακολουθούν… ή σκέφτονται να ακολουθήσουν κι άλλοι τηλεοπτικοί σταθμοί, χωρίς να αντιλαμβάνονται πως όταν «πανηγυρίζεις για το ένα…» ή «για τη μία μέρα», αποδεικνύεις ότι τις άλλες ώρες και ημέρες… είσαι down! Βέβαια ιδιαίτερα αυτή την πολύ σκληρά ανταγωνιστική σεζόν η δύναμη είναι στο τηλεκοντρόλ του τηλεθεατή για να «κατευθύνει»… όσο μπορεί… τις επιλογές των τηλεοπτικών σταθμών… έστω και αν σε ορισμένες περιπτώσεις δεν είναι και οι καλύτερες…!

Melas Blog Τελευταίες ειδήσεις