Τρίτη, 19 Νοε.
18oC Αθήνα
Nikos’ Blog

Μελάς Blog

Δελτία Ειδήσεων: τι έγινε στη μάχη της τηλεθέασης τη φετινή σεζόν

Δελτία Ειδήσεων: τι έγινε στη μάχη της τηλεθέασης τη φετινή σεζόν

Τέλος του μήνα χθες, αλλά και το επίσημο τέλος της φετινής σεζόν που είθισται να διαρκεί από 1η Σεπτεμβρίου έως 30 Ιουνίου. Είθισται επίσης, οι τηλεοπτικοί σταθμοί να στέλνουν δελτία Τύπου για τα προγράμματά τους που με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο… δηλαδή σε κάποια μερίδα τηλεοπτικού κοινού έχουν καταγράψει πρωτιές, ή έστω υψηλές τηλεθεάσεις.

Για να μην αρχίσουμε λοιπόν να αναπαράγουμε είτε τι επέλεξαν οι «ξανθιές», είτε πόσες «μελαχρινές» τηλεθεάτριες κέρδισαν στις συχνότητές τους, θα καταγράψουμε τα στοιχεία της Nielsen για το γενικό σύνολο και για το «δυναμικό κοινό», δηλαδή τους τηλεθεατές ηλικίας 18-54 ετών, που… είθισται… ακόμα… να δίνουν ιδιαίτερη σημασία σε κάποιους τηλεοπτικούς σταθμούς!

Για αρχή λοιπόν και πριν αναφερθούμε στις πορείες που κατέγραψαν τα κανάλια για το συνολικό πρόγραμμά τους, θα αναφερθούμε στις «ναυαρχίδες» του ενημερωτικού τομέα τους, ήτοι τα κεντρικά δελτία ειδήσεων που και τη φετινή σεζόν υπήρχε έντονη επικαιρότητα. Επειδή λοιπόν κυκλοφορούν πολλά δελτία Τύπου… και non paper… για πρωτιές, πάμε να δούμε τους μέσους όρους των κεντρικών δελτίων ειδήσεων (από Δευτέρα έως και Κυριακή) των τηλεοπτικών σταθμών στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό.

Όπως βλέπετε λοιπόν στον παρακάτω πίνακα στην κορυφή της κατάταξης στο γενικό σύνολο βρέθηκε ο ΣΚΑΪ σημειώνοντας τον υψηλότερο μέσο όρο σε μία σεζόν με έντονη επικαιρότητα. Αντίστοιχα, στο δυναμικό κοινό, όπως καταγράφεται στην άλλη στήλη του πίνακα, το υψηλότερο ποσοστό  σημείωσε ο ALPHA. 

Αυτοί λοιπόν είναι οι μέσοι όροι των κεντρικών δελτίων ειδήσεων (από Δευτέρα έως και Κυριακή) στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό της σεζόν 2020-2021, όπως καταγράφηκαν από τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen και αναμένεται πως θα δρομολογήσουν αλλαγές στους ενημερωτικούς τομείς των τηλεοπτικών σταθμών ενόψει της νέας σεζόν…! 

Melas Blog Τελευταίες ειδήσεις