Συνεχίζεται το ριαλιτο-τσουνάμι και μάλιστα από… καινούργιους παίκτες. Και δεν εννοώ τους διαγωνιζόμενους σε αυτά, αλλά το new entry είναι από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, αφού στο παιχνίδι των ριάλιτι μπαίνει και το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV. Κι όχι, δεν εννοώ τη «Φάρμα» που προς το παρόν… το ξαναλέω, προς το παρόν, ετοιμάζουν για το «μικρό αδελφό» του ANT1 TV.
Εκτός λοιπόν από τις εγχώριες παραγωγές των ριάλιτι η διοίκηση του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV αποφάσισε να… εισάγει όχι μόνο το concept, αλλά όλο το περιεχόμενο. Έτσι εξασφάλισε τα δικαιώματα προβολής του βρετανικού «Love Island» με σκοπό να τα προβάλλει άμεσα… διεκδικώντας έτσι μερίδιο ριαλιτο-θέασης, αλλά συγχρόνως να… κάψει των απέναντι, είτε έχει επιλέξει παρόμοιο format (όρα ALPHA), είτε η δράση είναι σε εξωτικούς προορισμούς (όρα ΣΚΑΪ) πουεν μέσω lockdown… ανοίγει το μάτι του τηλεθεατή!
Επίσημα λοιπόν ο σταθμός ανακοινώνει ότι σκοπεύει να μας «ταξιδέψει» στα νησιά Φίτζι, όπου:
“σε μια εκπληκτική βίλα, θα συναντηθούν όλοι οι παίκτες για πρώτη φορά! Εκεί θα γνωριστούν, θα συγκατοικήσουν, θα ερωτευτούν, θα απογοητευτούν, θα δοκιμαστούν… Ποιος δεσμός είναι πιο ισχυρός για να αντέξει και ποια αγάπη είναι αληθινή για να κερδίσει;
Το «Love Island» προβλήθηκε με τεράστια επιτυχία στο Ηνωμένο Βασίλειο προτού κατακτήσει την κορυφή και αγαπηθεί διεθνώς. Οι παίκτες που συμμετείχαν στο reality έγιναν αμέσως διάσημοι και πολλοί από αυτούς κέρδισαν πάνω από ένα εκατομμύριο followers στο Instagram μέσα σε μια νύχτα.
Η πρώτη σεζόν του Love Island UK, προσέλκυσε κατά μέσο όρο 570.000 τηλεθεατές ανά επεισόδιο στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ στις επόμενες σεζόν ο αριθμός αυξήθηκε εντυπωσιακά, σχεδόν δεκαπλασιάστηκε, με 5,61 εκατομμύρια τηλεθεατές κατά μέσο όρο ανά επεισόδιο.
Τα συστατικά επιτυχίας του «Love Island» είναι το χιούμορ, η συγκίνηση και το ξεχωριστό casting. Αυτά το έκαναν να απογειωθεί στις καρδιές του κοινού και στους πίνακες τηλεθέασης.”
Από τη Δευτέρα 4 Ιανουαρίου λοιπόν και καθημερινά (από Δευτέρα έως και Παρασκευή) στις 23:00, το εθνικής εμβέλειας ψυχαγωγικό κανάλι, το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV, θα δίνει τη δυνατότητα στους τηλεθεατές να «μεταφέρονται» στα νησιά Φίτζι για να παρακολουθούν όσα έχουν γίνει στο «Love Island» προετοιμάζοντας έτσι το… ριαλιτο-έδαφος για δικές του παραγωγές.. που ίσως έρθουν αυτή τη σεζόν στη συχνότητά του…!