Με… πανηγυρικές ανακοινώσεις, ακόμα και καθημερινά, για εκπομπές τους προσπαθούν τηλεοπτικοί σταθμοί να κερδίσουν τις εντυπώσεις λόγω της ιδιαίτερα ανταγωνιστικής φετινής σεζόν.
Αυτή την τακτική ακολουθεί κι ο ΑΝΤ1 αναφέροντας τις «πρωτιές» του… τονίζοντας όμως με αυτή τη στρατηγική που ακολουθούν τη χαμηλή επίδοση των υπολοίπων, των «μη αναφερόμενων» σε σχετικές πανηγυρικές ανακοινώσεις.
Μία από αυτές λοιπόν είναι και η πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή τους, «Το πρωινό», με τη Φαίη Σκορδά να συνεχίζει σεζόν με τη σεζόν να διαγράφει πτωτική πορεία. Φέτος μάλιστα και μετά την αποχώρηση συνεργατών μπροστά αλλά και πίσω από τις κάμερες έγιναν αλλαγές προσπαθώντας να ανέβουν οι τηλεθεάσεις χωρίς όμως έως τώρα να έχουν θετικά αποτελέσματα, συμπεραίνοντας έτσι ότι μάλλον δεν είναι ενδιαφέρουσες και αποδεκτές για τη μεγαλύτερη μερίδα του τηλεοπτικού κοινού.
Του λόγου το αληθές αποδεικνύεται στις μετρήσεις τηλεθέασης με αριθμούς αφού η Φαίη Σκορδά με «Το πρωινό» της από την αρχή της σεζόν έως και το τέλος της προηγούμενης βδομάδας σημείωσε 12,2% μέσο όρο στο γενικό σύνολο, αλλά και στο δυναμικό κοινό, ενώ αντίθετα την περυσινή σεζόν, που δεν ήταν η καλύτερή της στη «μάχη» της τηλεθέασης, έκλεισε με 14,6% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 16,1% στους τηλεθεατές ηλικίας 18-54 ετών που είναι και το ζητούμενο του ΑΝΤ1, όπως υποστηρίζουν.
Έως τώρα λοιπόν η Φαίη… πέφτει για ακόμα μία σεζόν στους πίνακες τηλεθέασης, έχοντας προκαλέσει όπως λέγεται ανησυχία σε στελέχη του σταθμού. Βέβαια ουδείς… τουλάχιστον έως τώρα… στο κανάλι του Αμαρουσίου δεν σκέφτεται το «κόψιμο» της εκπομπής αλλά φαίνεται να έχει δοθεί εντολή για πρωτογενή θεματολογία σταματώντας την τακτική της «ανακύκλωσης» θεμάτων, όπως συνηθίζεται στο «Πρωινό».
Πάντως από την πορεία της εκπομπής τη φετινή σεζόν θα κριθούν πολλά, όπως θα γίνει και με άλλες εκπομπές και πρόσωπα του τηλεοπτικού τοπίου, που αν δεν αντιληφθούν ότι τα… αστέρια λάμπουν μόνο στον ουρανό, τότε θα βρεθούν προ δυσάρεστων επαγγελματικών εξελίξεων, χάνοντας το χώρο τους στο τηλεοπτικό… σύμπαν!