Τη σεζόν ολοκληρώνει η πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή του ΑΝΤ1 με το κανάλι να… χαίρεται σύμφωνα με ανακοίνωσή του, για την πορεία του «Πρωινού» στους πίνακες τηλεθέασης.
Όπως λοιπόν αναφέρεται μεταξύ άλλων “για το διάστημα 16.09.2019 – 01.07.2020, το «Πρωινό» ήταν στην κορυφή της τηλεθέασης στη ζώνη προβολής του, στο δυναμικό κοινό 18-54, σημειώνοντας μέσο όρο 16,1%”.
Σίγουρα λοιπόν με τα στοιχεία της Nielsen που αναφέρει ο σταθμός του Αμαρουσίου στο δυναμικό κοινό -που είναι το κοινό που τους ενδιαφέρει ακολουθώντας την τακτική «οι μικρότεροι από 18 ετών και οι μεγαλύτεροι από 54 δεν μας ενδιαφέρετε», όπως άλλωστε και άλλοι τηλεοπτικοί σταθμοί- η εκπομπή της Σκορδά βρέθηκε στην κορυφή της συγκεκριμένης ζώνης προγράμματος. Πέρυσι μάλιστα, μέσα από το newsit.gr είχαμε αναφέρει την πτωτική πορεία της εκπομπής επισημαίνοντας πως πρέπει να γίνουν αλλαγές αν θέλει να κερδίσει το τηλεοπτικό κοινό. Τι έγινε λοιπόν έναν χρόνο μετά; Αν ανατρέξουμε στο χρονοντούλαπο των… ανακοινώσεων θα δούμε ότι πέρυσι ο ΑΝΤ1 είχε ανακοινώσει ότι
«Το Πρωινό» με τη Φαίη Σκορδά “διατηρώντας το σαφές προβάδισμά του καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν (Σεπτέμβριος 2018 – Μάιος 2019) βρίσκεται στην κορυφή της τηλεθέασης με μερίδιο 20,2% στο «18-54» και προηγείται με 3,9 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι.”
Όπως λοιπόν διαπιστώνεται συγκρίνοντας τις δύο επίσημες ανακοινώσεις του ΑΝΤ1 κατά την ίδια περίπου χρονική περίοδο των δύο σεζόν η ψυχαγωγική εκπομπή τους φέτος κλείνει με 4,1 μονάδες μείωση των ποσοστών της.
Δεν είναι τυχαίο που το «Πρωινό» έχει μπει στο μικροσκόπιο και στο κανάλι του Αμαρουσίου μαζί με τη Φαίη Σκορδά προγραμματίζουν αρκετές αλλαγές για την επόμενη σεζόν ελπίζοντας πως του χρόνου θα αναστρέψει πορεία και θα πάει… προς τα πάνω…! Άλλωστε μάλλον φέτος κατάλαβαν ότι χωρίς δουλειά μετά το «χαμηλά» υπάρχει και το… πιο χαμηλά…!