ΝΤΙΝ Εκλογικός και μεταγραφικός πυρετός στο τηλεοπτικό τοπίο. Από τη μία οι εξαγγελίες των πολιτικών κομμάτων και από την άλλη οι συμφωνίες που έρχονται και σφραγίζονται με τελικές υπογραφές και τις περισσότερες φορές με φωτογραφική απαθανάτιση με σκοπό να γίνουν επίσημα οι «αναγγελίες». Πέρασε ο ανάδρομος και ουδείς πλέον δεν φοβάται να βάλει την υπογραφή του και να ποζάρει «φυσικά» στο φωτογραφικό φακό. Βέβαια δεν σκέφτονται… πονηρά και να υπέγραφαν «πάνω στον ανάδρομο» για να έχουν μία δικαιολογία αν υπάρξει… ανάδρομη πορεία στους πίνακες τηλεθέασης. ΝΤΑΝ
ΝΤΙΝ Ο «μεταγραφικός πυρετός», ή πιο απλά η έντονη κινητικότητα παρατηρείται αυτή την περίοδο κυρίως σε στελεχικό επίπεδο. Αναμφισβήτητα η αποχώρηση του Γιάννη Λάτσιου από το «τιμόνι» του ΟΡΕΝ ήταν η πιο βαρύνουσα και… σημαδιακή, προϊδεάζοντας για εξελίξεις στο κανάλι της Παιανίας… κι όχι μόνο! Η Χρύσα Μασούρου που αποχώρησε πρώτη από το ΟΡΕΝ έχει ήδη κλείσει με τον ΑΝΤ1 και το μόνο που απομένει είναι να οριστεί ο τίτλος της για να μην προκαλέσει… εσωτερικούς τριγμούς. Το μόνο που διαρρέεται από το κανάλι του Αμαρουσίου είναι ότι η Χρύσα Μασούρου θα «αναφέρεται» στον Γιώργο Λεβέντη, κάτι που αποδεικνύει ότι θα έχει ρόλο και λόγο στη διαμόρφωση και στρατηγική του προγράμματος. Οι καλά γνωρίζοντες μάλιστα εκτιμούν ότι είναι θέμα ημερών να αποχωρήσει κι επίσημα από τον ΑΝΤ1 η Αγλαΐα Λάτσιου, γεγονός που έχει αναστατώσει αρκετά πρόσωπα του σταθμού που εργάζονται από το… πρωινό και είχαν στενή και άριστη συνεργασία με το απερχόμενο υψηλόβαθμο στέλεχος. Αλλαγές σε στελεχικό επίπεδο και στον ΣΚΑΪ με τη Γιώτα Σπανού να ολοκληρώνει τη συνεργασία της με το κανάλι του Φαλήρου, όπου τα τελευταία δύο χρόνια είχε αναλάβει το περιεχόμενο ψυχαγωγικών εκπομπών. ΝΤΑΝ
ΝΤΙΝ Μπορεί τα περισσότερα στελέχη να μην είναι ευρέως γνωστά, αλλά έχουν ευθύνες για τα περισσότερα που βλέπουν το φως της κάμερας και παρακολουθούν… ή αγνοούν οι τηλεθεατές. Η τηλεόραση είναι «συλλογική εργασία», με σημαντικό ρόλο ακόμα και αυτού που θα καθαρίσει το πλατό για να πατήσει άνετα και με σιγουριά η πανάκριβη (και δανεικιά, συνήθως!) γόβα κάθε επιτυχημένης ή και γουόνα μπι παρουσιάστριας. Ας μην αναφέρουμε τους τεχνικούς που πολλοί παρουσιαστές ή «πρόσωπα του πρώτου πλάνου» απαξιώνουν την εργασία τους, αλλά ουέ κι αλίμονο αν τα αφήσουν αφώτιστα ή χωρίς καλό πλάνο. Αναφερόμενος μάλιστα στο τεχνικό προσωπικό, μου έκανε εντύπωση που η ΕΡΤ πραγματοποίησε γλεντάκι για να εορτάσει τον έναν χρόνο λειτουργίας του ERTNEWS και οι τεχνικοί που έχουν βάλει πολλές φορές πλάτη έμειναν… ακάλεστοι. Και όταν λέμε «τεχνικούς» δεν αναφέρομαι σε υψηλόβαθμα στελέχη του τεχνικού δυναμικού, αλλά σε εργαζομένους που πάλευαν καλώδιο με το καλώδιο, για να στηθεί το ειδησεογραφικό κανάλι και να μην παραμείνει… όνειρο. Να… αυτά γράφω και θα αρχίσουν κάποιοι στο ραδιομέγαρο να μιλούν για «τοξικότητα», όπως έκαναν με δημόσιες δηλώσεις τους αποποιούμενοι των ευθυνών τους για το φιάσκο… διορθώνω: ΤΑ φιάσκο… για τη Eurovision. ΝΤΑΝ
ΝΤΙΝ Στον αντίποδα των «καβαλημένων και ψωνισμένων» -ανεξαρτήτως βαθμίδας και ρόλου- του τηλεοπτικού τοπίου, το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στο σημερινό κουίζ. Αν και τον τελευταίο καιρό έχει πολλά στο κεφάλι του έμαθε για μία φτωχή, αλλά πολύ φτωχή ηλικιωμένη γυναίκα που ζει μόνη της και προσπαθεί να ζήσει καθημερινά με ψίχουλα. Χωρίς να το μάθει κανείς… φρόντισε να της γεμίσει το ψυγείο, αλλά κυρίως την καρδιά της, ότι κάπου εκεί έξω, ακόμα και ορισμένοι «φανταχτεροί ανέμελοι» της τηλεόρασης έχουν ευαισθησίες. ΝΤΑΝ
ΝΤΙΝ Γιατί ναι… μην τα (τους) ισοπεδώνουμε όλα (όλους), αφού ευτυχώς, υπάρχουν και τέτοιοι στο τηλεοπτικό τοπίο. ΝΤΑΝ ΝΤΙΝ ΝΤΑΝ ΝΤΙΝ ΝΤΑΝ