Διπλό ρόλο τη φετινή σεζόν για τον «πρώτο έλληνα Master Chef», αν και η αλήθεια είναι πως είναι ο... μοναδικός «Master Chef» που συνεχίζει να κάνει αισθητή την παρουσία του στο τηλεοπτικό τοπίο.
Και μπορεί το «Bake Off Greece» που συμμετείχε ως κριτής να μην… φούσκωσε –δικαιολογημένα!- από τηλεθεάσεις αφού δεν… έψησε τους τηλεθεατές όπως έλπιζαν στον ALPHA, αλλά η «Kitchen Lab» του σημειώνει τις υψηλότερες πτήσεις στους πίνακες τηλεθέασης ψήνοντας… τους απέναντι!
Σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen μισό εκατομμύριο τηλεθεατές, κατά μέσο όρο, παρακολουθούν κάθε Σαββατοκύριακο την εκπομπή μαγειρικής του ALPHA ανεβάζοντάς την στην πρώτη θέση του πίνακα τηλεθέασης και μάλιστα με μεγάλη διαφορά από τον ανταγωνισμό.
Συγκεκριμένα η «Kitchen Lab» του Άκη Πετρετζίκη σημείωσε 18,3% μέσο όρο στο γενικό σύνολο, ενώ την ίδια ώρα τα προγράμματα των άλλων σταθμών σημείωσαν μονοψήφια ποσοστά (ANT1 9,8%, ΣΚΑΪ 9,7%, STAR 8,8%, OPEN 6,1%). Επίσης στο δυναμικό κοινό, δηλαδή τους τηλεθεατές ηλικίας 18 έως 54 ετών, η εκπομπή κατέγραψε ποσοστό 15,7%, τουλάχιστον 2,3 μονάδες υψηλότερο από αυτά του ανταγωνισμού (STAR 13,4%, ANT1 10,4%, ΣΚΑΪ 9,1%, OPEN 5,3%). Πιο… φανατικό κοινό του Άκη αποδεικνύονται οι γυναίκες ηλικίας 18-54 καταγράφοντας 19,1% μέσο όρο, ενώ αξίζει να αναφέρω ότι σύμφωνα με τα στοιχεία τηλεθέασης υπολογίζεται ότι τον Μάρτιο είδαν την εκπομπή 1.027.000 τηλεθεατές, έστω για ένα λεπτό.
Λογικό λοιπόν που ο ALPHA θέλει να συνεχίσει τη συνεργασία του με τον Άκη Πετρετζίκη και την επόμενη σεζόν αλλά ακόμα δεν έχει «κλείσει» η συμφωνία αφού υπάρχουν κι άλλοι που τον… ψήνουν…!