Ανέβασε στα ύψη όχι μόνο τους οπαδούς του, αλλά κι όσους αγαπούν το καλό ποδόσφαιρο. Ο Ολυμπιακός κατέκτησε την κορυφή της Ευρώπης στον τελικό του Conference League κάνοντας υπερήφανους τους Έλληνες που στριμώχτηκαν στις κερκίδες του MEGA για να παρακολουθήσουν τον αγώνα των ερυθρολεύκων απέναντι στην ιταλική Φιορεντίνα.
Ας δούμε αναλυτικά τα υψηλά νούμερα τηλεθέασης που κατέγραψε η Nielsen τα οποία αποτυπώνουν τον θρίαμβο του Ολυμπιακού επί της Φιορεντίνα στον τελικό του Conference League και στον αγώνα της τηλεθέασης.
Το α’ ημίχρονο σημείωσε 51,7% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 52,1% στο δυναμικό κοινό.
Το β’ ημίχρονο με την παράταση σημείωσε 60,3% στο γενικό σύνολο και 62,5% στο δυναμικό κοινό.
Την ώρα που ο Ολυμπιακός έβαλε το νικητήριο γκολ (στο τέταρτο 00:15 με 00:29) τα μηχανάκια τηλεθέασης κατέγραψαν 63,4% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 66,2% στο δυναμικό κοινό.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen τα υψηλότερα νούμερα τηλεθέασης καταγράφηκαν 00:30 με 00:44, όπου ο Ολυμπιακός πανηγύριζε για την κατάκτηση, με τα μηχανάκια τηλεθέασης να καταγράφουν 70,9% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 73,1% στο δυναμικό κοινό.
Αξιοσημείωτο πάντως είναι ότι το MEGA κέρδισε τη μεγαλύτερη μερίδα του τηλεοπτικού κοινού ακόμα και πριν τον αγώνα, αλλά και μετά όπου μετέδιδε τους πανηγυρισμούς για την κατάκτηση του τίτλου από τον Ολυμπιακό.
Ενδεικτικά να αναφέρω ότι το PreGame σημείωσε 29,8% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 31,6% στο δυναμικό κοινό, ενώ αμέσως μετά τον αγώνα, το Post Game σημείωσε 56,3% και 57,8%, αντίστοιχα.