Δευτέρα, 2 Δεκ.
12oC Αθήνα

Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι της χρονιάς

Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι της χρονιάς

Αρχή της νέας χρονιάς και στα επιτελεία των τηλεοπτικών σταθμών κάνουν «ταμείο» για να διαπιστώσουν τι έκαναν το 2018, αλλά και να διαπιστώσουν αν με την προηγούμενη, το 2017, είχαν κέρδος ή χασούρα! Έτσι κάποιοι ανοίγουν… περτικαλάδες για να το γιορτάσουν ενώ κάποιοι θέλουν… νερό για να συνέλθουν από την πτώση!

Ενδεικτικά, στην πρώτη κατηγορία, των κερδισμένων, ανήκει ο ΣΚΑΪ που και το 2018 βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης αυξάνοντας μάλιστα το μέσο όρο του στο γενικό σύνολο ενώ στη δεύτερη κατηγορία βρίσκεται ο ΑΝΤ1 που από τη δεύτερη θέση το 2017 πέρυσι βρέθηκε στην τρίτη και μάλιστα με οριακή διαφορά από το STAR.

Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους βάσει των μετρήσεων της Nielsen τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο δυναμικό κοινό που σημείωσαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί από 1/1/2018 έως 31/12/2018, ενώ στην παρένθεση αναφέρεται ο μέσος όρος τους το 2017 και στη συνέχεια (μετά την κάθετη παύλα) η διαφορά (+ ή -) αποτυπώνοντας το «κέρδος» ή τη «χασούρα», αντίστοιχα.

Βέβαια να αναφέρω ότι το δυναμικό κοινό το 2017 αφορούσε τους τηλεθεατές ηλικίας 15 έως 44 ετών ενώ  από τις αρχές Φεβρουαρίου 2018 στη συγκεκριμένη κατηγορία ανήκουν τα άτομα ηλικίας 18 έως 54 ετών. Επίσης δεν υπάρχει αναφορά στην τηλεθέαση της ΕΡΤ3 το 2017 καθώς εντάχθηκε στις μετρήσεις τηλεθέασης από την 1//5/2018, ενώ τα στοιχεία του 2017 για το OPEN ανήκουν στο EPSILON που έβγαινε από τη συγκεκριμένη συχνότητα έως τις 23/10/2018.

Τέλος, για την ιστορία αξίζει να αναφέρω ότι το MEGA από 1/1/2018 έως τις 27/10/2018 που έπεσε «μαύρο» στη συχνότητά του είχε σημειώσει 7,9% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 10,1% στο δυναμικό κοινό.

Media Τελευταίες ειδήσεις