Γι αυτό -όπως πρώτα είχα αναφέρει στο Newsit- αποφάσισε ακόμα και να «κόψει» τη διάρκεια της εκπομπής της και έτσι την καινούργια σεζόν να μην βγαίνει τρεις, αλλά δύο ώρες.
Εκτός όμως από την περικοπή στη διάρκεια μετάδοσης έκανε περικοπές και σε πρόσωπα, ενώ όμως δεν έκανε καμία περικοπή ούτε στο κόστος της εκπομπής, αλλά ούτε και στην προσωπική αμοιβή της.
Κι ενώ η «ωραία Ελένη» έχει πάρει «λευκή επιταγή» από τη διοίκηση του ALPHA για το τι θα κάνει την καινούργια σεζόν, η παρουσιάστρια συνεχίζει να κρατά κρυφά τα χαρτιά της και να τα… ανακατεύει για να δει πώς θα βγει η «Ελένη» της.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μου θέλει να δώσει έμφαση σε κοινωνικά θέματα αλλά με πιο… χαλαρή διάθεση, όχι δηλαδή σαν να είναι ριάλιτι, αλλά σαν «ιστορίες της διπλανής πόρτας» με τις οποίες θα ταυτίζονται οι τηλεθεάτριες.
Για το λόγο αυτό μάλιστα έχει δώσει εντολή σε συνεργάτες της να κάνουν έρευνες και να βρουν πρόσωπα από το χώρο του εγχώριου θεάματος που να έχουν “προσωπική ιστορία”, κάτι δηλαδή που θα μπορούν να πουν εκτός από το… “πόσο ωραία περνάμε στα καμαρίνια” κλπ κλπ…!
Ωστόσο, συμφωνα με τις ίδιες έγκυρες πληροφορίες μου η Ελένη εκτός από το “κοινωνικό κομμάτι” της εκπομπής θέλει να εκμεταλλευτεί και το διαφημιστικό.
Ότι αφού και ο ALPHA θα συνεχίσει να εκμεταλλεύεται την εμπορική επιτυχία της παρουσιάστριας έχει ζητήσει να δίνει πολλάααααα δώρα στις τηλεθεάτριες ώστε να… τσιμπάνε και να παρακολουθούν την εκπομπή γνωρίζοντας ότι ανά πάσα στιγμή στη διάρκεια της εκπομπής θα μοιράζει δώρα.
Κι αυτές είναι μερικές από τις αποφάσεις που έχει λάβει η παρουσιάστρια για την “Ελένη” της την καινούργια σεζόν.
Τις επόμενες ημέρες θα συναντηθεί με τη διοίκηση του σταθμού για να τους ανακοινώσει τις οριστικές αλλαγές που θα κάνει στην εκπομπή της, ελπίζοντας ότι την καινούργια σεζόν θα δει την “Ελένη” της να σημειώνει αύξηση στα ποσοστά τηλεθέασής, γνωρίζοντας άλλωστε ότι αν δεν…, τότε το brand name της θα αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα στο τηλεοπτικό χρηματιστήριο και όχι μόνο…!