Σε μία περίοδο που η τηλεόραση, τα κανάλια εθνικής εμβέλειας, θα έπρεπε να αυξάνουν τη δυναμική τους ,τελικά -όπως αποδεικνύεται από το «ταμείο της τηλεθέασης»- όσο περνά ο καιρός μετρούν απώλειες αφού όλο και περισσότεροι τηλεθεατές αποφασίζουν να φύγουν. Χαρακτηριστικό της «εξόδου» είναι η πορεία των σταθμών τον προηγούμενο μήνα, τον Δεκέμβριο, που σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen οι περισσότεροι από τους τηλεοπτικούς σταθμούς στο γενικό σύνολο σημείωσαν πτώση στα ποσοστά τους ή παρέμειναν στα ίδια, εκτός από το OPEN και την ΕΡΤ2 που κατάφεραν να αυξήσουν κατά τι τις χαμηλές πτήσεις τους στους πίνακες τηλεθέασης.
Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό (τηλεθεατές ηλικίας 18 έως 54 ετών) που έχουν προκύψει από τις μετρήσεις της Nielsen για τον Δεκέμβριο ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Νοέμβριο.
Όπως αποδεικνύεται και από τον παραπάνω πίνακα όλο και περισσότεροι τηλεθεατές επιλέγουν τα «λοιπά» κανάλια, όπως τις συνδρομητικές πλατφόρμες και τις περιφερειακές συχνότητες με αποτέλεσμα να… αδειάζει το «ταμείο» των εθνικής εμβέλειας τηλεοπτικών σταθμών. Και αν ισχύει ότι «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» τότε για «την απομάκρυνσή του από το ταμείο» θα έπρεπε οι υπεύθυνοι να βρουν τα λάθη τους πριν συνεχιστεί η έξοδος των τηλεθεατών…!