Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την έναρξη της νέας σεζόν που προμηνύεται ιδιαίτερα ανταγωνιστική.
Εκτός όμως, από τη μεταξύ τους μάχη οι τηλεοπτικοί σταθμοί θα πρέπει να καταβάλουν προσπάθειες… ή μάλλον πρόγραμμα για να επιστρέψουν οι τηλεθεατές στις συχνότητές τους, αφού όπως αποδεικνύεται όλο και περισσότεροι έχουν επιλέξει να πάνε για άλλες… τηλε-παραλίες!
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή, δηλαδή να δούμε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών τον πρώτο μήνα της καλοκαιρινής περιόδου, καθώς υπήρξαν ενδιαφέρουσες αλλαγές στην κατάταξη.
Όπως βλέπετε λοιπόν στον παρακάτω πίνακα, σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen στην κορυφή του γενικού συνόλου τον Ιούλιο βρέθηκε για έναν ακόμα μήνα ο ΣΚΑΪ έχοντας όμως, σημειώσει σημαντική μείωση των ποσοστών του από τον προηγούμενο μήνα, τον Ιούνιο, όπου οι μέσοι όροι των σταθμών αναγράφονται αντίστοιχα εντός παρένθεσης. Έτσι ο σταθμός του Φαλήρου βρέθηκε μόλις μία μονάδα μπροστά από τον ALPHA που βρέθηκε στη δεύτερη θέση, καταφέρνοντας να ξεπεράσει τον ΑΝΤ1 που όπως αποδεικνύεται τον Ιούλιο έχασε αρκετούς τηλεθεατές. Μία ανάσα πίσω από το κανάλι του Αμαρουσίου βρέθηκε το STAR έχοντας δει κι αυτό τηλεθεατές να αποχωρούν από τη συχνότητά του, ενώ αντίθετα το MEGA που ακολουθεί στην κατάταξη σημείωσε ανοδική πορεία στους πίνακες τηλεθέασης. Μικρή άνοδο και για το ΟΡΕΝ αλλά και για τα κανάλια της ΕΡΤ που εξακολουθούν όμως να σημειώνουν χαμηλές πτήσεις.
Ανατροπές όμως είχαμε και στο «δυναμικό κοινό» αφού σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen ο ALPHA τον Ιούλιο συγκέντρωσε τους περισσότερους τηλεθεατές ηλικίας 18-54 ετών αυξάνοντας αρκετά τις δυνάμεις του από τον προηγούμενο μήνα, τον Ιούνιο. Έτσι ο ΑΝΤ1 βρέθηκε στη δεύτερη θέση έχοντας χάσει τηλεθεατές, ισοβαθμώντας μάλιστα με το STAR που επίσης είδε μείον στο «ταμείο» της τηλεθέασής του. Τη μεγαλύτερη όμως, μείωση στα ποσοστά του σημείωσε ο ΣΚΑΪ που βρέθηκε στην επόμενη θέση και μάλιστα να ισοβαθμεί με το MEGA που αυξάνοντας τους τηλεθεατές του «δυναμικού κοινού» έγραψε διψήφιο μέσο όρο. Μικρή αύξηση σημείωσε και το ΟΡΕΝ αλλά και τα κανάλια της δημόσιας τηλεόρασης που εξακολουθούν όμως, να είναι στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης και με μονοψήφιους μέσους όρους. Στον παρακάτω πίνακα λοιπόν μπορείτε να δείτε τα στοιχεία της Nielsen με τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών τον Ιούλιο στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό, ενώ εντός των παραθέσεων αναγράφονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον Ιούνιο.
Αξιοσημείωτο όμως, είναι ότι τον Ιούλιο, τον πρώτο μήνα της δίμηνης καλοκαιρινής τηλεοπτικής περιόδου οι εθνικής εμβέλειας τηλεοπτικοί σταθμοί γενικού περιεχομένου συγκέντρωσαν λιγότερους τηλεθεατές στις συχνότητές τους από τον Ιούνιο. Έτσι τα «άλλα», δηλαδή οι συνδρομητικές πλατφόρμες και περιφερειακά κανάλια ανέβασαν το ποσοστό τους, γεγονός που πρέπει να αναλογιστούν οι τηλεοπτικοί σταθμοί για τη νέα σεζόν και να καταφέρουν τους τηλεθεατές να επιστρέψουν μετά τις διακοπές στις συχνότητές τους και να μην.. διακόψουν τη θέαση των προγραμμάτων τους…!