Ετοιμάζουν βαλίτσες με σκοπό να τις... γεμίσουν με νέα προγράμματα.
Βέβαια η αλήθεια είναι πως λόγω οικονομικών δεδομένων δεν θα έχουν… άνεση για ψώνια αλλά τουλάχιστον θα μπορέσουν να πάρουν ιδέα του τι παίζεται και κυρίως τι σκοπεύουν να… παίξουν οι απέναντι.
Την επόμενη βδομάδα λοιπόν τα επιτελεία των τηλεοπτικών σταθμών θα αδειάσουν καθώς πολλοί θα βρεθούν στις Κάννες για να παρακολουθήσουν τη Διεθνή Αγορά Ανάπτυξης και Διανομής Περιεχομένου Τηλεοπτικών Προγραμμάτων, τη MIPTV 2019.
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος στις Κάννες θα δοθεί η ευκαιρία σε στελέχη σταθμών να δουν τι «παίζει» στην τηλεοπτική αγορά και να κάνουν… τα κουμάντα τους. Ωστόσο τα στελέχη των εγχώριων τηλεοπτικών σταθμών λόγω της σημαντικής μείωσης στη διαφημιστική δαπάνη και της αβεβαιότητας που υπάρχει στο τηλεοπτικό τοπίο θα ταξιδέψουν με… κομμένα τα φτερά για «μεγάλες αγορές» με δεδομένο μάλιστα πως έχουν ήδη στην κατοχή τους –και πληρώνουν- κάποια projects έστω κι αν δεν τα έχουν περάσει στο στάδιο της παραγωγής!