Δύσκολη κι ανταγωνιστική η φετινή σεζόν και δεν περνά μέρα που να μην δίνεται σκληρή μάχη για την τηλεθέαση.
Πρεμιέρα χθες για το Master Chef που μπήκε δυναμικά στο τηλεοπτικό τοπίο προκαλώντας μεν αλλαγές στα ανταγωνιστικά προγράμματα της ζώνης, αλλά χωρίς να καταφέρει να σημειώσει τις υψηλές επιδόσεις της πρεμιέρας του προηγούμενου κύκλου του, αποδεικνύοντας το πόσο σκληρή είναι η μάχη της τηλεθέασης τη φετινή σεζόν. Συγκεκριμένα η πρεμιέρα του ριάλιτι μαγειρικής σημείωσε 17,2 μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 21,9% στο δυναμικό κοινό, ενώ στο ξεκίνημά του την περυσινή σεζόν είχε δώσει στο STAR 35,5% και 42%, αντίστοιχα.
Ωστόσο σημαντική μείωση των ποσοστών της σημείωσε χθες η Φάρμα με 5% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 4,9% στο δυναμικό κοινό, ενώ η καθυστερημένη επιστροφή των Άγριων Μελισσών είχε ως αποτέλεσμα η επιτυχημένη σειρά του ΑΝΤ1 να σημειώσει τις χαμηλότερες πτήσεις στους πίνακες τηλεθέασης για την έως τώρα πορεία της δίνοντας στον ΑΝΤ1 17,2% στο γενικό σύνολο και 13,4% στο δυναμικό κοινό. Αντίθετα ο Σασμός, η σειρά του ALPHA που την εορταστική περίοδο δεν είχε κατεβάσει… ρολά απέδειξε ότι έχει γίνει δυνατή συνήθεια μεγάλης μερίδας του τηλεοπτικού κοινού καταγράφοντας 21,9% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 21,1% στο δυναμικό κοινό. Η πρεμιέρα του ριάλιτι μαγειρικής στο STAR προκάλεσε μείωση δυνάμεων και στις σειρές του MEGA με τη Γη της ελιάς να καταγράφει 20,6% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 13,2% στο δυναμικό κοινό, ενώ η Σκοτεινή θάλασσα 11,9% και 8,2%, αντίστοιχα.
Τέλος… λαβωμένο από τη μάχη της τηλεθέασης βγήκε και το Survivor αλλά έδωσε στον ΣΚΑΪ υψηλά ποσοστά τηλεθέασης καταγράφοντας 19,8% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 20,7% στο δυναμικό κοινό.
Να αναφέρουμε ότι οι παραπάνω μέσοι όροι προκύπτουν από όλη την ώρα προβολής των προγραμμάτων και δεν είναι οι «καθαροί», δηλαδή χωρίς τα διαφημιστικά διαλλείματα και μόνο για την ώρα προβολής τους. Ωστόσο οι διαφορές «καθαρών» και «βρόμικων» μέσων όρων δεν συνηθίζεται να είναι μεγάλες, οπότε είναι εμφανής η σκληρή μάχη που θα συνεχίσουν να δίνουν τα τηλεοπτικά κανάλια για την τηλεθέαση και τα όσα καταγράφονται στους πίνακες της Nielsen από τις επιλογές των τηλεθεατών θα δρομολογήσουν τις μελλοντικές επιλογές των σταθμών…!