Ένας ακόμα μήνας πέρασε και πριν προλάβει να φύγει το καλοκαίρι τα κανάλια φοράνε τα καινούργια προγράμματά τους αλλά θα δούμε αν είναι και... καλά!
Πάντως με τη λογική «τρεχάτε να προλάβουμε» η σεζόν ξεκινά σύντομα και εύλογα θεωρείται ότι στο τέλος της θα υπάρξουν αρκετά… θύματα στο τηλεοπτικό τοπίο.
Με πέντε – και έναν ακόμα να ετοιμάζεται – εθνικής εμβέλειας ιδιωτικούς σταθμούς -αλλά και την ΕΡΤ κάπου στο τηλεκοντρόλ- οι τηλεθεατές θα μοιραστούν με την τηλεθέαση των προγραμμάτων να είναι αντίστοιχα σε χαμηλά επίπεδα. Ενδεικτικό της… μοιρασιάς είναι η εικόνα των τελευταίων μηνών, όπως και του προηγούμενου, του Αυγούστου που μπορεί σύμφωνα με τη λαϊκή ρήση «τον Αύγουστο να είναι παχιές οι μύγες» αλλά οι τηλεθεάσεις ήταν πολύ… αδύνατες με κάποιους από τους σταθμούς μάλιστα να δείχνουν… ανορεξικές τάσεις!
Χαρακτηριστικό είναι ότι ο ΑΝΤ1 που τον Αύγουστο βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης σημείωσε 14% μέσο όρο στο γενικό σύνολο , έχοντας μάλιστα κινηθεί ανοδικά σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, τον Ιούλιο. Από την άλλη, όσον αφορά το «δυναμικό κοινό», δηλαδή τους τηλεθεατές ηλικίας 18 έως 54 ετών, μεγαλύτερο μερίδιο απέσπασε ο ALPHA.
Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό που έχουν προκύψει από τις μετρήσεις της Nielsen για τον Αύγουστο ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Ιούλιο.
Όπως φαίνεται ξεκάθαρα λοιπόν μπορεί τον Αύγουστο «οι μύγες να ήταν παχιές» αλλά η τηλεθέαση έκανε… αυστηρή διατροφή. Πάντως αν αυτή η… μοιρασιά εξακολουθήσει και την καινούργια σεζόν που ξεκινά πολύ νωρίτερα λες και τους… τσίμπησε όλους μύγα θα προσπαθήσουν να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι. Ίσως όμως από την άλλη καταλάβουν ότι οι τηλεθεατές έχουν αρχίσει να μην… χάφτουν μύγες προσπαθώντας να βρουν κάποια… μύγα να ξεχωρίσει μες στο… γαλακτερό τηλεοπτικό τοπίο…!