Δευτέρα, 18 Νοε.
17oC Αθήνα
Nikos’ Blog

Μελάς Blog

Τηλεθέαση Μαΐου: Σκληρή μάχη έως το τέλος!

Τηλεθέαση Μαΐου: Σκληρή μάχη έως το τέλος!

Κορυφώνεται η μάχη της τηλεθέασης ενώ η σεζόν πλησιάζει στο «επίσημο» τέλος της. Και αναφέρω «επίσημο» καθώς η ανταγωνιστικότητα οδηγεί ορισμένους από τους τηλεοπτικούς σταθμούς να μην σταματήσουν για καλοκαιρινές διακοπές, αλλά να βγάλουν καινούργιες εκπομπές εν μέσω θέρους, αποσκοπώντας να ανεβάσουν τους μέσους όρους τους για να… κερδίσουν τουλάχιστον τις εντυπώσεις.

Ας δούμε όμως, τι αποτελέσματα είχε η μάχη της τηλεθέασης τον Μάιο, αλλά και συγκρίνοντας τις επιδόσεις των καναλιών με τον προηγούμενο μήνα, τον Απρίλιο. Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία τηλεθέασης της Nielsen που αποτυπώνονται στον παρακάτω πίνακα η σειρά κατάταξης τον Μάιο στο γενικό σύνολο παρέμεινε η ίδια με αυτή του Απριλίου. Την κορυφή κατέκτησε πάλι το MEGA έστω κι αν έχασε ελάχιστα ποσοστά από τις δυνάμεις του, αφού μικρή μείωση σημείωσε κι ο ΣΚΑΪ που ακολουθεί. Αντίθετα ο ALPHA ανέβασε ελάχιστα τις επιδόσεις του, όπως και ο ΑΝΤ1 που τερμάτισε στην τέταρτη θέση. Μειωμένες ταχύτητες και για το STAR και μάλιστα κινδυνεύοντας να πέσει σε μονοψήφιες ταχύτητες, ενώ στη συνέχεια με κέρδος εμφανίζεται η ΕΡΤ1 που εξακολουθεί να περνά άνετα το ΟΡΕΝ που συνεχίζει να έχει για τους τηλεθεατές ανοιχτή την πόρτα εξόδου από τη συχνότητά του. Από εκεί και κάτω… αρκετά πιο κάτω, η ΕΡΤ2 και ΕΡΤ3 συνεχίζοντας να είναι επιλογή ελάχιστων τηλεθεατών.

Αξιοπρόσεχτα είναι όσα παρατηρούνται στο δυναμικό κοινό, αφού το MEGA προηγήθηκε αλλά με σημαντική μείωση των ποσοστών του, έχοντας πλέον πολύ κοντά του τον ALPHA. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου… στριμώχνονται ΣΚΑΪ, ΑΝΤ1 και STAR έχοντας συγκεντρώσει στις συχνότητές τους ισάριθμους τηλεθεατές ηλικίας 18-54 ετών. Στην κατάταξη ακολουθεί το ΟΡΕΝ, αλλά αμέσως μετά η ΕΡΤ1 εμφανίζεται με ανεβασμένο το κοντέρ της, ενώ αντίθετα η ΕΡΤ2 και ΕΡΤ3 δεν απασχολούν ούτε το συγκεκριμένο ηλικιακά κοινό.

Στην πρώτη στήλη του παρακάτω πίνακα λοιπόν μπορείτε να δείτε την κατάταξη του Μαΐου στο γενικό σύνολο όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Nielsen, ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι μέσοι όροι τους τον Απρίλιο. Επίσης, στη δεύτερη στήλη καταγράφονται οι μέσοι όροι τους στο δυναμικό κοινό για τις ίδιες χρονικές περιόδους.

Αυτές λοιπόν είναι οι ταχύτητες των τηλεοπτικών σταθμών όπως καταγράφηκαν τον Μάιο στα κοντέρ της Nielsen. Πλέον τα κανάλια βρίσκονται στην τελική ευθεία για τη φετινή σεζόν, όπου στο κλείσιμό της θα καταγραφεί ποιοι θα ξεκινήσουν με… φόρα την επόμενη σεζόν… και ποιοι θα πρέπει να ανασυντάξουν δυνάμεις… και προγράμματα…!

Melas Blog Τελευταίες ειδήσεις