Τρίτη, 19 Νοε.
15oC Αθήνα
Nikos’ Blog

Μελάς Blog

Τηλεθέαση Μαρτίου: Η σκληρή κούρσα, οι νικητές και οι χαμένοι

Τηλεθέαση Μαρτίου: Η σκληρή κούρσα, οι νικητές και οι χαμένοι

Κάποιοι θα ήθελαν να είναι… ψέμα, αλλά η Nielsen μίλησε και για έναν ακόμα μήνα αποτύπωσε τα αποτελέσματα από τις επιλογές των τηλεοπτικών σταθμών στους τηλεθεατές.

Διανύοντας τους τελευταίους μήνες της φετινής σεζόν η κούρσα της τηλεθέασης αρχίζει να… ξεκαθαρίζει, αφού κάποιοι παραμένουν στις πρώτες θέσεις, ενώ άλλοι… αγκομαχούν μπας και συγκεντρώσουν τηλεθεατές στις κερκίδες τους.

Όπως λοιπόν αποτυπώνεται από τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen τον Μάρτιο πρώτος στην κούρσα της τηλεθέασης στο γενικό σύνολο βρέθηκε το MEGA νιώθοντας όμως, την… ανάσα του ALPHA που μόλις με 0,1% εκθρονίστηκε από το πρώτο σκαλί του βάθρου που είχε βρεθεί τον προηγούμενο μήνα, τον Φεβρουάριο, ενώ ο ΣΚΑΪ παρέμεινε στην τρίτη θέση.

Από εκεί και κάτω η κατάταξη των τηλεοπτικών σταθμών παραμένει η ίδια, με ορισμένα κανάλια (ΑΝΤ1, STAR, EPT2, EPT3) να έχουν ανεβάσει έστω και ελάχιστα τις επιδόσεις τους, ενώ άλλα (ΟΡΕΝ, EPT1) έχασαν κι άλλους από τους λίγους τηλεθεατές που είχαν.

Διαφορετικά τα αποτελέσματα στην κούρσα για το δυναμικό κοινό, με τον ALPHA να συγκεντρώνει και τον Μάρτιο τους περισσότερους τηλεθεατές ηλικίας 18-54 ετών, αλλά έχοντας χάσει κάποιους, σε αντίθεση με το MEGA που ανέβασε τις επιδόσεις του στο συγκεκριμένο ηλικιακό κοινό.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου βρέθηκε πάλι ο ΣΚΑΪ, ενώ η κατάταξη του Μαρτίου συνεχίζει από εκεί και κάτω να είναι ίδια με αυτή του Φεβρουαρίου, με STAR και ΑΝΤ1 να έχουν σημειώσει ελάχιστη αύξηση των ποσοστών τους, ενώ τα υπόλοιπα (ΟΡΕΝ, EPT1 EPT2, EPT3) να αποδεικνύουν πως δεν έχουν… σημαντική δυναμική στο δυναμικό κοινό.

Αναλυτικά λοιπόν στην πρώτη στήλη του παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε την κατάταξη του Μαρτίου στο γενικό σύνολο όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Nielsen, ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι μέσοι όροι τους τον Φεβρουάριο και στη δεύτερη στήλη καταγράφονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους στο δυναμικό κοινό.

Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη ότι η «επίσημη» σεζόν διαρκεί έως τέλος Ιουνίου και οι περισσότεροι σταθμοί έχουν βγάλει τα «όπλα» τους στη μάχη της τηλεθέασης, είναι δύσκολο να υπάρξουν μεγάλες… εκπλήξεις και ανατροπές στα αποτελέσματα της φετινής σεζόν.

Ίσως λοιπόν, θα πρέπει να δουν και να κρίνουν καλύτερα αν αυτά, τα «όπλα», ήταν ικανά να σταθούν σε μία σκληρή μάχη, όπως αυτή της φετινής σεζόν, για να μην ψάχνουν και την επόμενη σεζόν τους τηλεθεατές… με το ντουφέκι!

Melas Blog Τελευταίες ειδήσεις